Fiemamma Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Bokstavlig talt.. Gikk en dag over IKM med forverrede PMS-plager en uke i forveien, og blør som et slakt nå. Var for mye å håpe at jeg skulle bli noe lettere å smelle på tjukka med dobbel pergo. Har igjen 3 forsøk på pergo før ny gyn samtale. Er helt fortvilt Dette blir 9 pp med endo på flere cm. på hver eggstokk. Fikk beskjed om å prøve å bli gravid så fort som mulig, og vi jobber virkelig rævva av oss for å bli det og, til ingen nytte. Jeg blir iallefall ikke gravid, og vi foreldre av å ikke prøve videre, men må ærlig innrømme at det hverken er håp eller tro lenger nå. Trua forsvant ganske kjapt da jeg merka jeg var dårlig, men håpet var enormt da jeg fikk resept på pergo. Det gikk rett i rennesteinen når tr kom i går. Måtte bare få det ut en plass.
YamYam Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Hei. Dagnosen min er manglende eller sjelden eggløsning. Jeg gikk maaaaange runder med pergo, først enkel så dobbel, og fikk av og til eggløsning og av og til ikke (tror jeg)... ble ikke gravid, MEN syklusen etter siste pergo-kur ble jeg gravid, så plutselig skjer det!
trinisq Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Hei. Jeg begynner første pergo-kurs om ca 2 uker.. men fikk beskjed om at sjangsene var MYE større om jeg kombinerte det med eggløsningssprøyte. skal derfor gjøre det, og satser på at det funker <3 Kanskje d hadde vert en ide for deg å prøve?? Spør Gynoen din!!! LYKKE TIL <3
Fiemamma Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2012 Har hørt om fler som blir gravid i pausemåned mellom pergokurer eller når de er ferdig på den ja Slimhinnene blir visst noe svekket med pergo så det er en bakside med det og. Jeg skal prøve å se i 3 runder til nå. Hvis ikke må vi prøve noe annet
2.runner.up Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Hei lillefie Så dumt å høre dette da.. Savner deg inne på gullfiskbollen men skjønte du ville ta litt time off ? Dette er bare vanskelig og slitsom for begge parter... 3 mnd er " lenge" og man vil liksom ikke miste noe tid... men det er veldig godt å vite at det kan finnes andre alternativer Masse lykke til i mnd. fremover ! Ikke stresse sååå mye da ! Jeg har stressa nok for både meg og gubben så nå har jeg gitt opp å stresse! Skal kjøpe meg clearblue monitor på fredag .)
Fiemamma Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2012 2.runner.up: Ja, jeg gikk i kjellern rett og slett. Det var ikke gøy. Skremmende hvor mye det kan svartne på kort tid. Men er på vei opp igjen, er mye dritt som skjer generelt for tiden så er lett å bli vippet av pinnen. Men mer og mer av det dårlige humøret forsvinner for hvert dobesøk så nå blir det bra igjen snart Skal ikke stresse denne pp. Vi er tross all motbøren, blitt mer nyforelsket, så vi har det veldig spennende og koselig. Har tenkt å la el-testene ligge frem til CD14 dennen ppn, så får vi bare kose oss og elske så mye vi gidder i ukene som kommer. Det blir sengekos i ukene etter el og for jeg stoler ikke på når/hvis jeg slipper egg ut fra en el-test lenger. Så kan jo hende jeg kan bli gravid ei uke etter opprinnelig el og for alt jeg vet. Har hørt om de som ble gravid når de hadde tr og like etter tr. Så kan aldri vite Har lyst på monitor jeg og, men har ikke råa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå