Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Sist så merket jeg ikke noe til at jeg var gravid før etter at tanta rød egentlig skulle banket på, men den gangen droppet hun å komme :-) Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Har vært kvalm siden bare et par dager etter EL og er kvalm hver dag til alle døgnet tider og det kommer og går. Har ikke kastet opp dog.... Har ikke turt å kjøpe test enda og har vel IKM i disse dager, pluss/minus en dag. Men tenker at jeg KAN jo ikke føle symptomer allerede noen dager etter EL?? Jeg krysser fingre for en spire helt klart, men tørr slettes ikke glede meg for tidlig. Men på søndag må jo være en fin dag å teste på om ikke tanta har kommet? En fin moooorsdagspresang, tenker jeg :-) Vel, spørsmålet var jo egentlig hvor tidlig ble du kvalm?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Uff. Ja da er du maks uheldig ivertfall. Jeg ble kvalm i uke 6 og forble det i to og en halv måned. Kastet opp hver dag, hele dagen:(
Maya86 Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Jeg ble kvalm i uke 6, og var det langt ut i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Ookei. Takk for svar. Huff. Jeg håper jo at jeg er gravid, men ikke at jeg skal gå kvalm leeenge. Sist var jeg knapt kvalm.. Vel, vel. Heldigvis kommer det ev. noe godt ut av denne kvalmen da HI
Summerheat85 Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Med førstemann fikk jeg kvalmen ca 7 dpo..varte til uke 20..med jenta så kom kvalmen litt før uke 7 og varte til uke 25..med førstemann var jeg sikker på at jeg var gravid fordi jeg var så dårlig, og visste at testene de to dagene før ikm var falskt negative
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Oj, oj. Håper virkelig om jeg er gravid at jeg ikke holder på like lenge som dere. Men jeg er kun kvalm. Kaster ikke opp. Nei, jeg får krype til korset å kjøpe en test... Takk for svar! HI
Lisse_01 Skrevet 10. februar 2012 #8 Skrevet 10. februar 2012 Er 6+3 nå og merker ingenting. Er ikke kvalm
Poteta Skrevet 10. februar 2012 #9 Skrevet 10. februar 2012 Ble kvalm i uke5 og begynte å kaste opp i uke 7. Er nå 10+3 og kaster opp ennå.... De sier at det som oftes gir seg i uke 12-14 så krysser fingra for at dt stemmer...
Aliss Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 Begynte å kaste opp uke 8 og er nå i uke 13 og kaster opp enda.. Er mye bedre men håper det snart gãr heeeelt over, veldug slitsomt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå