Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt over 8 uker siden fødselen, og mensen kom idag. ÆÆÆÆÆh! Og jeg som hadde håpet den skulle vente litt med å komme. Jeg fullammer, trodde det skulle bremse tanta litt. Flere som er like "heldige" eller? (og ja, jeg vet jeg bør vÆre takknemlig for at systemet er i gang igjen osv, men allikevel... Digg uten mens!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. 8 uker med begge barna og ammer dag og natt.

Skrevet

Gikk omtrent like lang tid her. Føltes skikkelig urettferdig, syns jeg kunne fått noe igjen for å sitte med puppen ute hele døgnet. :P

Skrevet

Hekdige dere er :) Her er snuppa 9 mnd og jeg har ikke sett snurten til noe tante enda. Jeg håper hun kommer snart, men så vil jeg starte prøvinga igjen da....

Skrevet

Her er jenta 8 mnd og har ikke sett antydning til noe tante jeg heller ;)

Skrevet

Hekdige dere er :) Her er snuppa 9 mnd og jeg har ikke sett snurten til noe tante enda. Jeg håper hun kommer snart, men så vil jeg starte prøvinga igjen da....

Heldig og heldig... hadde tenkt å satse på fullamming som prevensjon noen måneder (uten at det hadde vært krise om det ikke funket), men den tanken måtte vi jo slå fra oss. :P

Skrevet

Mensen kom etter 14 uker her. Så fullamming er ikke noen prevensjon her heller :)

Skrevet

Over 6 mnd siden fødsel, og ingen mens, - takk og lov;-)

Skrevet

Hadde renselse i ca 8 uker også 3 uker senere kom mensen... Kjempe...

Skrevet

Her kom den tilbake etter ca 8 uker også, hadde vel en ukes opphold etter rensen.. blæh..

Skrevet

Fikk for 6,5 mnd siden og ikke noe mens selv om jeg så og si sluttet å amme for en mnd siden. Men føler jeg skal ha den hele tiden

Skrevet

Jeg fikk også mensen tilbake tidlig, denne gangen også... Denne gangen ammet jeg ikke, da, men jeg tror egentlig ikke amming har så mye å si for mensen, jeg? Ut fra hva jeg har hørt fra venner og lest her på forumet, ser det i hvert fall ikke ut til å være noen sammenheng mellom amming og når mensen kommer tilbake.

Uansett synes jeg vi kunne fått litt lenger "fri" etter å ha gått gravid i 9 måneder, kunne den gjerne holdt seg borte litt lenger... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...