FirstAidKit Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Det er litt over 8 uker siden fødselen, og mensen kom idag. ÆÆÆÆÆh! Og jeg som hadde håpet den skulle vente litt med å komme. Jeg fullammer, trodde det skulle bremse tanta litt. Flere som er like "heldige" eller? (og ja, jeg vet jeg bør vÆre takknemlig for at systemet er i gang igjen osv, men allikevel... Digg uten mens!)
miepia30 Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Samme her. 8 uker med begge barna og ammer dag og natt.
Hannah- Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Gikk omtrent like lang tid her. Føltes skikkelig urettferdig, syns jeg kunne fått noe igjen for å sitte med puppen ute hele døgnet.
Carina har to små gull Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Hekdige dere er Her er snuppa 9 mnd og jeg har ikke sett snurten til noe tante enda. Jeg håper hun kommer snart, men så vil jeg starte prøvinga igjen da....
PetitAnge Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Her er jenta 8 mnd og har ikke sett antydning til noe tante jeg heller
Hannah- Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Hekdige dere er Her er snuppa 9 mnd og jeg har ikke sett snurten til noe tante enda. Jeg håper hun kommer snart, men så vil jeg starte prøvinga igjen da.... Heldig og heldig... hadde tenkt å satse på fullamming som prevensjon noen måneder (uten at det hadde vært krise om det ikke funket), men den tanken måtte vi jo slå fra oss.
81-Mamma<3<3 Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Mensen kom etter 14 uker her. Så fullamming er ikke noen prevensjon her heller
julibaby10 Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Over 6 mnd siden fødsel, og ingen mens, - takk og lov;-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Hadde renselse i ca 8 uker også 3 uker senere kom mensen... Kjempe...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Her kom den tilbake etter ca 8 uker også, hadde vel en ukes opphold etter rensen.. blæh..
holahopp Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Fikk for 6,5 mnd siden og ikke noe mens selv om jeg så og si sluttet å amme for en mnd siden. Men føler jeg skal ha den hele tiden
Cruella De Vil Skrevet 9. februar 2012 #12 Skrevet 9. februar 2012 Jeg fikk også mensen tilbake tidlig, denne gangen også... Denne gangen ammet jeg ikke, da, men jeg tror egentlig ikke amming har så mye å si for mensen, jeg? Ut fra hva jeg har hørt fra venner og lest her på forumet, ser det i hvert fall ikke ut til å være noen sammenheng mellom amming og når mensen kommer tilbake. Uansett synes jeg vi kunne fått litt lenger "fri" etter å ha gått gravid i 9 måneder, kunne den gjerne holdt seg borte litt lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå