Gå til innhold

Usikker og skuffet :/

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ul for to uker side, der slo hjertet, men litt svakt. Men ellers så alt ok ut. Så fikk jeg ny time på mandag, bare 1 1/2 uke senere, litt tidlig synes jeg, så fikk en dårlig følelse.. Og den var nok begrunnet, da vi var på ny ul sa legen: Dette er nok tapt.. Jeg ble veldig paff, måten hun sa det på var for meg helt feil. Kanskje leger ser dette hver dag, men det skjer ikke med meg hver dag. Så sa hun plutselig at hun kanskje så noe likevel, men at det var ingen vits i å være positiv, dette gikk nok ikke veien.. Så kom tilbake neste mandag, så ser vi hva vi gjør.. Så nå må vi gå en hel uke å vite at det så å si ikke er håp for den lille som vi så gjerne ønsker :/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907947-usikker-og-skuffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, dette er ikke enkelt.

Trøst deg med at det ikke er noe du kan gjøre. Jeg skjønner at du ble paff, men kanskje du etterhvert blir takknemlig for måte legen din sa det på - hun har ikke skapt falske forhåpninger, ikke gitt noen løfter som ikke kan holdes, og hun gikk ikke rundt grøten.

Verden er brutal, både med og uten vår kontroll. Om denne spiren ikke kommer lenger, så er det en veldig god grunn til det. Naturen ordner opp, og du er en del av naturen. Derfor finnes det styrke i deg til å holde ut, og ta det som kommer.

Dette blir en lang uke. Lykke, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...