Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

det kommer slim når fødselen nærmer seg? På mandag kom om ikke hele, så deler av slimproppen. Blank gele/glassmanetaktig slim, og etter dette har det kommet noe slim ved jevne mellomrom.

Har snakket med andre i familien, og de sier at fødsel er rett rundt hjørnet når dette skjer, men tørr ikke få for høye forventninger enda.

Er førstegangs, så vet liksom ikke helt hva jeg skal forvente. Har termin om to dager, og går med mensmurringer hele tiden, er småkvalm, og har kynnere.

Endret av Ziiona
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet att når slimproppen går, så kan det ta dager og uker, men også noen timer før fødsel. Så ikke godt å si, men uansett er det modningstegn :) siden du har termin snart så er det uansett ikke lenge til. Lykke til!! :)

Skrevet

Tenker også at dette er gode modningstegn :)

Så lenge livmormunnen nå er moden, er det bare til å kaste seg i "sengehalmen", prostaglandin i sæden kan hjelpe å sette i gang rier :) Lykke til uansett!

Skrevet

Høyrest ut som gode teikn på at du modnast i allefall:)

Ofte(ikkje alltid) startar førdselen innen 2døgn etter at slimproppen har gått, hos førstegangsfødande. Det sa i allefall ei jordmor til meg, då eg var førstegongs (og det stemde med meg;P).

Skrevet

Forrige gang startet fødselen min dagen etter at slimproppen kom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...