Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Min lille frøken (6mnd) sov ute i 1,5 time idag i -5 grader. Når jeg tok henne inn hadde hun klart å få den ene armen opp av halsen ogutenfor vognposen, og ermet på genseren var dratt langt opp på overarmen... Armen og hånden var blitt iskald!! Har varmet og blåst på armen hennes nå, og temperaturen er blitt normal, og hun er helt uanfektet av dette, men er det noen som vet om det her kan være farlig? Vil jo nødig ha en baby med frostskadet arm Føler meg som en dårlig mor nå, skulle ha fulgt bedre med....
cerababy Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Sånt skjer! Hvis hun hadde fått frostskade, hadde du nok sett det med en gang:-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Ikke sikkert hun hadde armen utav posen så lenge. Blir jo fort kaldt. Du ville sett det hvis hun fikk frost skader. Hei, du kan ikke sitte og se på babyen hele tiden mens hun sover... Du kan ikke sitte ved siden av senga hennes hele natten og passe på at hun puster(bare et eksempel, sier ikke at du gjør det), det er bare sånn som skjer. Det er dessverre bare sånn som skjer....
Lykkelita<3 Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Det har nok helt sikkert gått bra. Du er ingen dårlig mor selv om dette skjedde. Som Sillyfilly nevner over her, man kan jo ikke sitte å se på babyen hele tiden mens hun sover. Hvis du ikke ser noen endringer i hudfargen og hun ikke virker påvirket av det hele har hun nok ikke fått frostskader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå