Kose-KU Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Jeg ammer noen ganger hver time på natta. Noen ganger kan det gå nesten 3 timer mellom hver gang. Men som oftest 1-2 timer. Hun er 17 dager. Når blir det lengre tid mellom hver amming?
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Min tass er 7 mnd og vil ha pupp hver tredje time+/- en time ca. Håper at det blir bedre snart;)
Fru Monalisa Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Min er snart 4 mnd og det er mat ca 2.hver-3.hver time enda... Noen ganger kan hun slå til og sover 4 timer, men det er heller sjelden... Men det blir en vane dette også...
Tomater er røde Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Min er 4 mnd. H*n sover fra kl 19 til et sted mellom 5-7 neste morgen. Veldig deilig. Må riktignok pumpe et par ganger i den perioden for å opprettholde nok melk. Ammet hver tredje time om natten da h*n var 2 mnd. Begynnte å sove gjennom natten da h*n ble ca 3 mnd. Så det er håp =)
Mamma4livet Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Min er snart 4 måneder og nå ammer jeg 2-3 ganger hver nattmellom kl. 20-07. Det er de siste par-tre ukene at det har gått lengre mellom måltidene. Det ble faktisk bedre etter at jeg sluttet å ta babyen opp med en gang han ga lyd fra seg. Nå sovner han ofte videre av seg selv. Iom din er så liten så må du nok amme såpass hyppig. De har ikke store magesekkene og mm er lettfordøyelig.
Hannah- Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Jeg ammer noen ganger hver time på natta. Noen ganger kan det gå nesten 3 timer mellom hver gang. Men som oftest 1-2 timer. Hun er 17 dager. Når blir det lengre tid mellom hver amming? Tror nok ingen kan forutsi hvordan det kommer til å bli for dere, for det er så store forskjeller. Her var det også oftest 1-2 timer i starten, nå er han 6 mnd og det er sånn enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå