Gå til innhold

Er der flere "gamle" damer herinde? (jeg er 38)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Loven. lenge siden jeg har "set" deg. Hvordan går det?

Var det ikke deg der også hadde lav AMH?

Så du mitt innlegg ang. Ovarium D6? Har du hørt om det?

Skal du igang igjen? Jeg skal starte på spray om 2 uker

Annonse

Loven. lenge siden jeg har "set" deg. Hvordan går det?

Var det ikke deg der også hadde lav AMH?

Så du mitt innlegg ang. Ovarium D6? Har du hørt om det?

Skal du igang igjen? Jeg skal starte på spray om 2 uker

Jeg setter sprøyter fortsatt. Var på kontroll forrige torsdag og der så legen veldig lite, men skulle prøve med sprøyter en uke til bare for og ha prøvd. Men han gav meg ikke store håpet om å få ut noen egg. Det er pga min lave AMH ja, og nei....jeg har aldri hørt om Ovarium D6. Må kanskje sjekkes ut :-)

Skal du i gang med langt regime? Hva har du prøvd før?Var du du som var i Danmark?

Ser jo nå du har spurt meg om ting på en annen tråd. Beklager...har ikke fått det med meg.

Jeg har brukt Puregon 350 IE i en uke. Siste uken nå har jeg økt til 400 IE daglig.

Gjest usababy

Jeg er 38, men føler meg nå ikke gammel... :-)

Men - alder har jo en innvirkning på behandlingene, så sånn sett håper jeg det går bra likevel. Det er jo mange som blir gravide både når de nærmer seg 40 og over dette også...krysse fingrene! :-)

Annonse

Hei, er 38 og føler meg ikke gammel :) men merker at hvert forsøk blir tyngre og tyngre. Har ei lita ei etter 2 ivf forsøk i 2009/2010 og holder på med søskenforsøk ( 1 ivf og 1 fryseforsk høsten 2011) er nå på vårt 2 ivf forsøk og skal ha tilbakesetting av 2 egg i morgen hvis alt går bra.

Ikke gammel, men ikke akkuret ung heller med mine 35 år. Har to barn. En gutt 04 fra første 3 forsøk og ei jente 09 fra søsken forsøk. Vurderer å søke om 3 nye søskenforsøk idet offentlig, men vet ikke helt om det er vits, får vel ikke flere siden vi har to barn. Noen som vet?

37. Har om sønn fra fra 2009 og gravid med nr.2 nå. Føler meg plutselig litt gammel, jeg har nemlig fått mine første grå hår, og det synes jeg er kjipt. Vil ikke farge det mens jeg er gravid heller, så må bare holde ut...:)

For tidlig overgangsalder???? Er det mulig. Dette ble nevnt av legen i dag. Har tatt østrogenprøve som jeg får svar på meste uke. Forsøk abvrutt i dag fordi han kun så to SMÅ folikler etter 2 uker med sprøyter :-(

Hmm, ja vi er tydeligvis flere enn jeg først trodde.

Jeg er 40 år (skrekk, men føler meg ikke gammel i det hele tatt). Har tenkt til å lykkes uannsett med å få ett eller to barn. Tenker ikke på alder for jeg har fremdeles gode testresultater. Får bare ta den tiden det tar før målet er nådd.

Vi har prøvd mange år på egen hånd men synes det er greiere å få en styrt prosess for å optimalisere våre muligheter.

Har til nå prøvd ICSI og frys/tin forsøk ved offentlige klinikker og utlandet.

Vi lykkes til slutt det er bare et spørsmål om tid før det rette gullegget dukker opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...