Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg har en lege som mener jeg kan jobbe 20-40%. Er nå i uke 19. Har vert 100% sykemeldt frem til nå. Har også hatt arb.giver møte, Nav møte osv. Nav sier jeg er gravid, og hun vil ikke "kaste" meg ut i jobb. Hun er faktisk mer forståelsesfull en legen min. Jeg har 6 mnd mellomrom mellom svangerskapene mine, og forrige sv.skap var jeg 100% sykemeldt fra uke 21 pga bekkenløsning. Dette er samme lege. Dette svangerskapet er myyye verre! Har så vondt i rygg og bekken, og enormt med kynnere. Klarer ikke ant en å ligge på sofaen, og få unna det "verste" husarbeidet. Har heller ingen energi. Den lille energien som jeg har nå, går til mini. Jeg må også legge til at min arb. giver ikke vil ha meg tilbake i jobb, da dette bare blir utlegg for henne, og jeg føler meg utstøtt og mobbet på arb. plassen. Jeg har lyst å gråte bare av tanken på å dra dit. Tror også jeg begynner å bli deprimert av hele greien. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har også 4 timers reisevei med buss til og fra jobb. Jeg klarer det bare ikke! Nå har jeg fått time hos legen min for å finne ut hvilke dager jeg skal begynne og jobbe. Jeg vet at legen såklart kan nekte meg sykemld, men jeg skjønner ikke at hun ikke ser hvordan jeg har det! Jeg har lyst å bytte lege, men vet ikke om det går, når Nav også er involvert Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. februar 2012 #2 Del Skrevet 8. februar 2012 Å du og du.... Dette høres jo helt sykt ut... Jeg er i uke 24, og har bekkenløsning og gÅr til fysio.. Jeg jobber i utg punktet 55%, men har nÅ fÅtt sykemelding fra den dagen med lengst arb tid, da fysio og lege sier det er bedre at jeg jobber litt og tar det mer med ro nÅ i de siste 4 mnd, for sÅ Å fÅ det bedre ETTER fødsel, enn Å gÅ pÅ akkord med bekkenet de siste 4 mnd, for sÅ Å ikke fungere etter fødsel.. Nei den legen ville jeg prøvd Å byttet ut, og hvis du ikke gÅr til fysioterapeut enda, ville jeg begynt sÅ fort som mulig!!!!! Jeg har ikke bedt om sykemelding selv, men fysio oppfordret til det, og fastlegen var enig...Masse lykke til! HÅper alt ordner seg raskt for deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Collette Skrevet 8. februar 2012 #3 Del Skrevet 8. februar 2012 Huff! Det høres ikke godt ut. Kan du ikke gå til en privat lege? Da får du sikkert sykemelding. Bare si det som det er. Hvis du bytter fastlege nå, så gjelder ikke det før 1. mars. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Del Skrevet 8. februar 2012 Jo jeg har veldig lyst å gå til privat lege, vertfall for å få høre en annen leges synspunkt. Er rimelig sikker på at hvilken som helst annen lege hadde sykemeldt meg 100%. Men nå har jeg ny legetime om 6 dager, ja altså for å finne ut hvilke dager jeg skulle jobbe. Og hva gjør jeg med den timen da? Hun er jo fastlegen min, og da kan vel ikke en annen lege sykemelde meg? Og hva skulle jeg sagt til henne ang grunn til å ikke komme til henne? Synes det er såå vanskelig. Får innmari dårlig samvittighet ang å ville bytte lege også, føler det er litt "ulovlig" nå midt i et svangerskap. Og hav skjer forresten med oppfølgingssamtalene med Nav og arbeidsgiver?, om jeg plutselig bytter lege? HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Collette Skrevet 8. februar 2012 #5 Del Skrevet 8. februar 2012 Jo jeg har veldig lyst å gå til privat lege, vertfall for å få høre en annen leges synspunkt. Er rimelig sikker på at hvilken som helst annen lege hadde sykemeldt meg 100%. Men nå har jeg ny legetime om 6 dager, ja altså for å finne ut hvilke dager jeg skulle jobbe. Og hva gjør jeg med den timen da? Hun er jo fastlegen min, og da kan vel ikke en annen lege sykemelde meg? Og hva skulle jeg sagt til henne ang grunn til å ikke komme til henne? Synes det er såå vanskelig. Får innmari dårlig samvittighet ang å ville bytte lege også, føler det er litt "ulovlig" nå midt i et svangerskap. Og hav skjer forresten med oppfølgingssamtalene med Nav og arbeidsgiver?, om jeg plutselig bytter lege? HI Du må ikke ha så utrolig høy respekt for legen. Hun er ikke Gud. Du er "kunden" hennes, så hennes jobb er å gjøre deg fornøyd. Hvis du ikke er fornøyd, så bytt. Jeg har byttet lege sikkert 5 ganger. Det er ikke så lett å finne en lege man er fornøyd med. Først av alt: Bytt fastlege, så har du hvert fall en ny fra 1. mars. Så går du til en privat lege. Hvis han/hun spør om fastlegen, så kan du si at du akkurat har byttet, men har ikke noen ny før 1.mars. Nå føler deg så dårlig at du måtte gå til en privat lege. Timen hos fastlegen avbestiller du bare. Du trenger ikke å oppgi noen grunn. Du trenger ikke å snakke med henne. Det er vel ikke hun som tar telefonen? Det er ingenting ulovlig med dette. Du kan bytte fastlege to ganger i året. Jeg vet ikke hva som skjer med NAV og arbeidsgiver, men hvis du får sykemelding fra privat lege, så kan du jo bare sende inn den. Da har verken arbeidsgiver eller NAV noe de skulle ha sagt. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhildmor Skrevet 8. februar 2012 #6 Del Skrevet 8. februar 2012 Følte situasjonen din med den fastlegen er så absurd at jeg måtte melde meg inn her for å kunne svare deg Hva med å bestille en time hos kiropraktor (litt mindre drastisk og slitsomt enn å bytte fastlege) De kan sykemelde deg så vidt jeg vet (i hvertfall for noen uker) I tillegg er det store muligheter for at vedkommende kan hjelpe deg med noen av de plagene du sliter med. De fleste kiropraktorer kan ta i mot deg på dagen så da kan du få en time og se hvordan det går før du bestemmer deg for ev andre muligheter. Masse lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilu87 Skrevet 8. februar 2012 #7 Del Skrevet 8. februar 2012 Har man ikke rett på en annens mening også når det er slik som dette? Er det flere leger på samme kontor her så kan du kanskje få en time hos en av de andre og høre med h*n? Hvis ikke ville jeg byttet lege med en gang. Hva med jordmor? Hvis du går til jm også ville jeg absolutt ringt henne også og spurt om hennes mening. Sist, men ikke minst... Blir det verst tenkelig utfall her, og du blir tvunget tilbake i jobb uten at helsen din tillater det, så har arbeidsgiver plikt til å tilrettelegge. Om arbeidsgiver ikke gjør det, så ringer du arbeidstilsynet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erill Skrevet 8. februar 2012 #8 Del Skrevet 8. februar 2012 du kan gå ut i svangerskapspermisjon vist jobben ikke har mulighet til og tilrettelegge arbeidet får deg. får og få dette har du time med jordmor. hun vil spørre deg hva som er vanskeligst får deg på jobb, både fysisk og spykisk. så vil hun skrive opp en liste på ting som må tilrettelegges av arbeidsplass. om arbeidsgiver ikke har mulighet eller vill tilrettelegge dette får deg, skriver h*n under på resten av permisjonssøknaden du får fra jordmor og du vil da være ute i permisjon til du begynner mammaperm. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #9 Del Skrevet 8. februar 2012 Med fare for å virke lite forståelsesfull, kan det jo være at din fastlege er bekymret for at du skal falle helt ut av arbeidslivet. DU sier det er 6 mnd mellom svangerskapene, da har du ikke vært i jobb i mellom? Hvis du var sykmeldt fra uke 21 forrige svangerskap, så var i permisjon, før du nå er gravid igjen nå, har du jo ikke jobbet på over ett år, og med ytterligere sykmelding og permisjon snakker vi opp mot 3 år ute av arbeidslivet? Det å ha det dårlig på jobb, er jo ikke sykmeldingsgrunn. Da må det være bedre å se deg etter ny arbeidsgiver, enn å sykmelde deg. Legen din er neppe ond av natur, og mener hun at du er frisk nok til å jobbe (etter å ha kjent deg såpass lenge), er det rart om hun tar så feil mht din medisinske tilstand at det utgjør noen fare for deg eller foster. Jeg ville undersøkt tilrettelagt arbeidsdg og tett samarbeid med NAV/lege ifm oppfølging. Lykke til uansett, og god bedring!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #10 Del Skrevet 8. februar 2012 Jo jeg har veldig lyst å gå til privat lege, vertfall for å få høre en annen leges synspunkt. Er rimelig sikker på at hvilken som helst annen lege hadde sykemeldt meg 100%. Men nå har jeg ny legetime om 6 dager, ja altså for å finne ut hvilke dager jeg skulle jobbe. Og hva gjør jeg med den timen da? Hun er jo fastlegen min, og da kan vel ikke en annen lege sykemelde meg? Og hva skulle jeg sagt til henne ang grunn til å ikke komme til henne? Synes det er såå vanskelig. Får innmari dårlig samvittighet ang å ville bytte lege også, føler det er litt "ulovlig" nå midt i et svangerskap. Og hav skjer forresten med oppfølgingssamtalene med Nav og arbeidsgiver?, om jeg plutselig bytter lege? HI Du må ikke ha så utrolig høy respekt for legen. Hun er ikke Gud. Du er "kunden" hennes, så hennes jobb er å gjøre deg fornøyd. Hvis du ikke er fornøyd, så bytt. Jeg har byttet lege sikkert 5 ganger. Det er ikke så lett å finne en lege man er fornøyd med. Først av alt: Bytt fastlege, så har du hvert fall en ny fra 1. mars. Så går du til en privat lege. Hvis han/hun spør om fastlegen, så kan du si at du akkurat har byttet, men har ikke noen ny før 1.mars. Nå føler deg så dårlig at du måtte gå til en privat lege. Timen hos fastlegen avbestiller du bare. Du trenger ikke å oppgi noen grunn. Du trenger ikke å snakke med henne. Det er vel ikke hun som tar telefonen? Det er ingenting ulovlig med dette. Du kan bytte fastlege to ganger i året. Jeg vet ikke hva som skjer med NAV og arbeidsgiver, men hvis du får sykemelding fra privat lege, så kan du jo bare sende inn den. Da har verken arbeidsgiver eller NAV noe de skulle ha sagt. Lykke til! Jeg er overhode ikke enig i utsagnet ditt om at det er legens jobb å gjøre pasientene fornøyde. De skal besørge at helseproblemer ivaretas, og også gjøre en viktig samfunnsmessig innsats, men ikke holde pasienter glade med å skrive ut sykemeldnger på pasientens oppfordring. Det er ALTFOR mange sykmeldte i Norge i dag, og særlig mange som sykmelder seg på feil grunnlag. Man skal ikke løse problemer i arbeidslivet med sykemeldinger. Uten at jeg sier at det er tilfellet i denne konkrete saken. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #11 Del Skrevet 8. februar 2012 Ja men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal falle utenfor arbeidslivet.Jeg har jobbet maange herrens år,og jeg skal ikke fortsette i jobben etter permisjon, skal ut i lære for å bli barnepleier. Så skjønner ikke at hun på død og liv skal ha meg ut i jobb når jeg har det så vanskelig dette svangerskapet. Rart hun ikke skulle det første graviditet også, for da hadde jeg "bare" bekkenløsning m. gangvansker. Jeg kommer nok til å bytte fastlege ja, det er fordi jeg ikke trives med henne, og føler meg ikke ivaretatt eller "sett". Men får jo ikke ny uansett før 1. mars. Lurer på om jeg skal ha min samboer på neste legetime, for han er mye bedre til å snakke for seg, og kansje han på en bedre måte kan hjelpe henne til å se hvordan hverdagen min faktisk er :/ Og jeg vet jo at sykemld, er et privilegium,ikke noe som skal skrives ut i øst og vest til folk som ikke har behov for det. Det har også kommet nye regler, der legene er pliktet til å gjøre allt for at pasienten ikke blir 100% sykemeldt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #12 Del Skrevet 8. februar 2012 11 er HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Collette Skrevet 8. februar 2012 #13 Del Skrevet 8. februar 2012 Jo jeg har veldig lyst å gå til privat lege, vertfall for å få høre en annen leges synspunkt. Er rimelig sikker på at hvilken som helst annen lege hadde sykemeldt meg 100%. Men nå har jeg ny legetime om 6 dager, ja altså for å finne ut hvilke dager jeg skulle jobbe. Og hva gjør jeg med den timen da? Hun er jo fastlegen min, og da kan vel ikke en annen lege sykemelde meg? Og hva skulle jeg sagt til henne ang grunn til å ikke komme til henne? Synes det er såå vanskelig. Får innmari dårlig samvittighet ang å ville bytte lege også, føler det er litt "ulovlig" nå midt i et svangerskap. Og hav skjer forresten med oppfølgingssamtalene med Nav og arbeidsgiver?, om jeg plutselig bytter lege? HI Du må ikke ha så utrolig høy respekt for legen. Hun er ikke Gud. Du er "kunden" hennes, så hennes jobb er å gjøre deg fornøyd. Hvis du ikke er fornøyd, så bytt. Jeg har byttet lege sikkert 5 ganger. Det er ikke så lett å finne en lege man er fornøyd med. Først av alt: Bytt fastlege, så har du hvert fall en ny fra 1. mars. Så går du til en privat lege. Hvis han/hun spør om fastlegen, så kan du si at du akkurat har byttet, men har ikke noen ny før 1.mars. Nå føler deg så dårlig at du måtte gå til en privat lege. Timen hos fastlegen avbestiller du bare. Du trenger ikke å oppgi noen grunn. Du trenger ikke å snakke med henne. Det er vel ikke hun som tar telefonen? Det er ingenting ulovlig med dette. Du kan bytte fastlege to ganger i året. Jeg vet ikke hva som skjer med NAV og arbeidsgiver, men hvis du får sykemelding fra privat lege, så kan du jo bare sende inn den. Da har verken arbeidsgiver eller NAV noe de skulle ha sagt. Lykke til! Jeg er overhode ikke enig i utsagnet ditt om at det er legens jobb å gjøre pasientene fornøyde. De skal besørge at helseproblemer ivaretas, og også gjøre en viktig samfunnsmessig innsats, men ikke holde pasienter glade med å skrive ut sykemeldnger på pasientens oppfordring. Det er ALTFOR mange sykmeldte i Norge i dag, og særlig mange som sykmelder seg på feil grunnlag. Man skal ikke løse problemer i arbeidslivet med sykemeldinger. Uten at jeg sier at det er tilfellet i denne konkrete saken. Det er jeg helt enig i. Det er altfor mange som bruker sykemelding som et skalkeskjul for "jobbangst". Men som pasient har man også visse rettigheter. Hvis man føler seg misforstått og virkelig er helt fortvila fordi man har krefter til noe som helst, så er det helt lov å bytte lege. Noe som er viktig for forholdet mellom pasient og lege er en gjensidig forståelse for situasjonen. Legene skal gjøre en viktig samfunnsmessig innsats, men minst like viktig er at de ivaretar og beskytter pasienten. Pasienten skal ikke føle seg tvunget til noe. Hvis den ene parten ikke er fornøyd. må de sammen finne en løsning som fungerer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #14 Del Skrevet 8. februar 2012 Jo jeg har veldig lyst å gå til privat lege, vertfall for å få høre en annen leges synspunkt. Er rimelig sikker på at hvilken som helst annen lege hadde sykemeldt meg 100%. Men nå har jeg ny legetime om 6 dager, ja altså for å finne ut hvilke dager jeg skulle jobbe. Og hva gjør jeg med den timen da? Hun er jo fastlegen min, og da kan vel ikke en annen lege sykemelde meg? Og hva skulle jeg sagt til henne ang grunn til å ikke komme til henne? Synes det er såå vanskelig. Får innmari dårlig samvittighet ang å ville bytte lege også, føler det er litt "ulovlig" nå midt i et svangerskap. Og hav skjer forresten med oppfølgingssamtalene med Nav og arbeidsgiver?, om jeg plutselig bytter lege? HI Du må ikke ha så utrolig høy respekt for legen. Hun er ikke Gud. Du er "kunden" hennes, så hennes jobb er å gjøre deg fornøyd. Hvis du ikke er fornøyd, så bytt. Jeg har byttet lege sikkert 5 ganger. Det er ikke så lett å finne en lege man er fornøyd med. Først av alt: Bytt fastlege, så har du hvert fall en ny fra 1. mars. Så går du til en privat lege. Hvis han/hun spør om fastlegen, så kan du si at du akkurat har byttet, men har ikke noen ny før 1.mars. Nå føler deg så dårlig at du måtte gå til en privat lege. Timen hos fastlegen avbestiller du bare. Du trenger ikke å oppgi noen grunn. Du trenger ikke å snakke med henne. Det er vel ikke hun som tar telefonen? Det er ingenting ulovlig med dette. Du kan bytte fastlege to ganger i året. Jeg vet ikke hva som skjer med NAV og arbeidsgiver, men hvis du får sykemelding fra privat lege, så kan du jo bare sende inn den. Da har verken arbeidsgiver eller NAV noe de skulle ha sagt. Lykke til! Jeg er overhode ikke enig i utsagnet ditt om at det er legens jobb å gjøre pasientene fornøyde. De skal besørge at helseproblemer ivaretas, og også gjøre en viktig samfunnsmessig innsats, men ikke holde pasienter glade med å skrive ut sykemeldnger på pasientens oppfordring. Det er ALTFOR mange sykmeldte i Norge i dag, og særlig mange som sykmelder seg på feil grunnlag. Man skal ikke løse problemer i arbeidslivet med sykemeldinger. Uten at jeg sier at det er tilfellet i denne konkrete saken. Det er jeg helt enig i. Det er altfor mange som bruker sykemelding som et skalkeskjul for "jobbangst". Men som pasient har man også visse rettigheter. Hvis man føler seg misforstått og virkelig er helt fortvila fordi man har krefter til noe som helst, så er det helt lov å bytte lege. Noe som er viktig for forholdet mellom pasient og lege er en gjensidig forståelse for situasjonen. Legene skal gjøre en viktig samfunnsmessig innsats, men minst like viktig er at de ivaretar og beskytter pasienten. Pasienten skal ikke føle seg tvunget til noe. Hvis den ene parten ikke er fornøyd. må de sammen finne en løsning som fungerer! DET er jeg helt enig i :-). Og håpløse leger finnes det, som det finnes håpløse varianter i alle yrker. Og noen ganger er det bare kjemien som ikke stemmer. Poenget mitt var vel heller snarere at en lege kanskje først og fremst gjør jobben sin riktig, når han/hun nettopp ikke gjør pasienten fornøyd. Eks. lar være å kommentere vekt/dårlig kosthold/røykevaner, eller ikke følger opp saker, da pasienten ikke ønsker fokus på visse ting i livet sitt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143986847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #15 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg må bare spørre dere kolke damer om en ting til Kan jeg ha med min samboer på legetimen jeg skal ha nå på tirsdag, eller er dette "forbudt"? Nå har jeg så vont i bekkenet at jeg tror jeg holder på å gå i oppløsning, og jeg trenger virkelig at hun tror meg. Tenkte han kunne fortelle litt, for meg hører hun jo ikke på. Og om hun i såfall ikke hører, kan jeg dra til en privat lege, etter jeg har fått 80% sykemld min av henne, og be om en 100%? Gu jeg gleder meg til ny fastlege 1. mars! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143991549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattemamma Skrevet 10. februar 2012 #16 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg må bare spørre dere kolke damer om en ting til Kan jeg ha med min samboer på legetimen jeg skal ha nå på tirsdag, eller er dette "forbudt"? Nå har jeg så vont i bekkenet at jeg tror jeg holder på å gå i oppløsning, og jeg trenger virkelig at hun tror meg. Tenkte han kunne fortelle litt, for meg hører hun jo ikke på. Og om hun i såfall ikke hører, kan jeg dra til en privat lege, etter jeg har fått 80% sykemld min av henne, og be om en 100%? Gu jeg gleder meg til ny fastlege 1. mars! Ja det kan du så absolutt om du føler det kan hjelpe! Og forresten så gjelder fastlegebytte fra den dagen du bytter, så trenger ikke vente til 1. mars med å få time hos ny fastlege (men tror det er slik at systemet registrerer "overgangen" i månedsskiftet, jeg har ihvertfall skiftet fastlege og ringt og bestillt hastetime samme dagen!). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907890-tvinges-tilbake-i-jobb-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-noen-synspunkter/#findComment-143991613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå