Seriøst Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har tre barn, og trodde vel ærlig talt jeg skulle være ferdig nå. Men innimellom har jeg små stikk som sier at jeg har lyst på en til... Slik vil det kanskje alltid være, jeg vet ikke, men om det skal bli en til her i huset, så må det jo skje snart. Yngstemann er 1,5 år nå, og jeg vil ikke ha noe særlig større aldersforskjell. Det er kanskje ikke så stor forskjell på 3 og 4 barn? Det jeg ikke er spesielt "glad" i er spedbarnstida, jeg liker min søvn. Denne perioden varer jo ikke så lenge, og tenk for en glede å ha en stor barneflokk! Men, man må jo bli ferdig med barn en gang også... Hehe, ikke helt enkelt dette! Flere som har erfaringer, eller tenker å få mange barn?
magica fra tryll Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Heihei:) Vi har 6 og er åpne for nr 7, om det er meninga:) Vi har barn fra 20 år og ned til 1 år:) Koselig med mange barn!
Seriøst Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2012 Heihei:) Vi har 6 og er åpne for nr 7, om det er meninga:) Vi har barn fra 20 år og ned til 1 år:) Koselig med mange barn! Oi, det er imponerende!!! Det er så kjekt at det er folk som har flere enn to barn også! Nå er ikke min eldste eldre enn 6 da, men jeg har alltid ønskt meg tette barn. Har tenkt som så at det er greit å bli ferdig med småbarnstida, og ikke dra den utover så mange år. Tror kanskje det er tyngre å begynne på igjen med babystyr om man har såpass store barn fra før. Men nå virker det som om jeg ikke blir ferdig i det hele tatt.
magica fra tryll Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 hm...ja kjenner følelsen. Våre 3 minste er 5, 3 og 1år, så da blir det evt 4 tette småbarn her også. Utrolig at vi orker i vår alder;) Om det kommer en til, tar det ingen ende liksom hehe
3smaa Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har 2 og tenker at vi blir ferdige når vi får nr 3, men vet ikke hva som gjør at jeg vil ikke stoppe med 3. Jeg er selv en storesøster til 2 søstre og 3 brødre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå