Gå til innhold

Gladpaff - og vips skal vi bli trebarnsforeldre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gosjameg!..dette hadde jeg ikke trodd. Virkelig IKKE trodd. Vi bråbestemte oss for å gi prøvingen en sjanse i desember, bare for en tremånederstid for å se om det var "meningen" at vi skulle få flere barn. Det måtte bli nå eller aldri - var følelsen vi fikk, vi som alltid har tenkt at to er supert. Jaja..nok om det. Jeg har hele tiden vært meget nøktern til eventuelle resultater av prøvingen. Sikkert en forsvarsmekanisme mot skuffelse, men jeg slo meg på den måten godt til ro med at "skjer det så skjer det". Og to ER fint.

Men nå du... DET SKJEDDE! Fire dager over tiden i går, der sto jeg med positiv test i hånda og ble (som i overskriften) rett og slett gladpaff! TENK at det skulle skje! Tenk at vi skal få oppleve dette enda en gang! Lykken står i taket, og termin blir i midten av oktober. Vi krysser fingre for at det skal gå bra, og gleder oss veldig!!! Det vanskeligste nå blir å holde det hemmelig for de to vi allerede har fram til uke 12, men det må vi jo bare klare.

HURRA!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:)

Skrevet

gratulerer! :D

og 3 er også bra! ;) hehe

Skrevet

¨Så kult ! Grattis :-) Jeg lurer på om du fikk barn i 2008?? Synes jeg husker nicket ditt fra da! Jeg hadde et annet nick

Skrevet

Takk, det stemmer det - har to jenter født i 06 og 08 fra før. Og "passende" nok er de suuuuuuuperopptatt av babyer i magen og hvordan de blir født osv. om dagen... Minstemor spurte sist uke: "Mamma, har du baby i magen?" (da visste vi det jo ikke enda), og en uke før det igjen: "Pappa? Snart blir jeg også storesøster." Sprøtt! Eller bare tilfeldig. Jeg er så spent på å fortelle dem at joda, det ER en baby i magen! Smører meg med maaaaaasse tålmodighet.

Skrevet

Gratulerer så mye! Kjempe spennende! Håper også på nr 3!

Skrevet

Gratulerer så mye! :) :) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...