AinaAina Skrevet 8. februar 2012 #1 Del Skrevet 8. februar 2012 Hei, Jeg er i fasen før uttak/innsett. Om alt går etter planen så skal uttak/innsett skje neste uke. Nå går jeg rundt og føler meg veldig øm i eggstokkene, buksene presser på og magen er stinn. Lurer på om ting blir mer "tilbake til normalen" etter innsett. Eller om rugetiden også er preget av slike ubehageligheter? Er på jobb om dagen, men vurderer sterkt å holde meg hjemme noen dager siden jeg føler meg så øm og vondt i eggstokkene. Men dersom dette er normalen for de neste 2-3 ukene (også etter innsett) så tenker jeg at jeg heller bør spare på hjemmedagene til etter innsett. Hva er deres erfaringer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907841-erfaringer-f%C3%B8retter-uttakinnsett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammalykke-til2 Skrevet 8. februar 2012 #2 Del Skrevet 8. februar 2012 jeg personlig ventet til etter innsett. var veldig øm og sår andre gang jeg tok ut så det var ikke lett, men holdt ut frem til innsettet. etter første innsett ble jeg sykemeldt, da jeg var så bekymret for om dette ville gå bra. det ble 14 lange dager før jeg kunne ta testen. -den var positiv forresten -og resulterte i ei nydelig jente på nå 1.5 år. etter andre innsett valgte jeg å være hjemme en dag og ut helgen, og jobbet så di neste ukene. dette fungerte mye bedre for meg. gjorde ikke den beste jobben di ukene, men sa ifra at jeg var litt fraværende og årsaken men at jeg heller ville være på jobb å gjøre det jeg kunne enn å bli sykemeldt. det gikk helt fint det også, og er nå gravid i 24 uke.. men når jeg ser tilbake var det veldlig greiet å være på jobb å få dagene til å gå. kjenn på følelsene dine selv. hva trenger du? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907841-erfaringer-f%C3%B8retter-uttakinnsett/#findComment-143985965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå