Gå til innhold

løpet er vel kjørt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

positiv eggløsningstester mens mannen får prestasjonsangst..... klarte ikke i går kveld og heller ikke i dag. pokker assa. dobbelpokker. er så drittlei. hjelper heller ikke at jeg har bekkenplager. for en drittdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da langt i fra kjørt...evt bare denne pp.. Det kommer alltid en ny! ;)

Har dere sex utenom ved EL? For hvis det blir mye press rundt EL skjønner jeg godt at det blir vanskelig :)

Du får prøve å ta ibruk gamle forføringstriks til neste gang :) Og prøve å unngå å fortelle at du har EL...

Skrevet

sexlivet har dabbet mye av de 3 siste årene. mye som har forandret seg. fikk vår første barn, bekkenplager, jobber ommenan, depresjon. å no har det blitt eksta stress med spontanabort i fjor. så har vel jeg problem me at jeg er for bløt nedentill.

har vel bare en qrappy day.

Skrevet

sexlivet har dabbet mye av de 3 siste årene. mye som har forandret seg. fikk vår første barn, bekkenplager, jobber ommenan, depresjon. å no har det blitt eksta stress med spontanabort i fjor. så har vel jeg problem me at jeg er for bløt nedentill.

Vi sliter akkurat med det samme, og hadde også en SA i fjor. Utrolig kjipt :( Denne måneden har jeg bestemt meg for å ikke si til mannen når jeg har EL, og heller bare prøve å forføre han på det tidspunktet. Mulig at han skjønner lunta uansett, men jeg prøver uansett. Vi skal forøvrig til legen begge to neste uke for å snakke om dette. Håper at det er hjelp å få! God klem til deg :)

Skrevet

Vi sliter akkurat med det samme, og hadde også en SA i fjor. Utrolig kjipt :( Denne måneden har jeg bestemt meg for å ikke si til mannen når jeg har EL, og heller bare prøve å forføre han på det tidspunktet. Mulig at han skjønner lunta uansett, men jeg prøver uansett. Vi skal forøvrig til legen begge to neste uke for å snakke om dette. Håper at det er hjelp å få! God klem til deg :)

det jeg har prøvd også. ikke si noe til han. men han sjønte vel lunta. trenkte vel en liten klem i dag :)
Skrevet

I forrige pp gikk jeg inn for å ikke fortelle når jeg hadde el til mannen, men følte han kom til å skjønne d da jeg virkelig vil ha sex rundt EL.. koste hva det koste vil :P

jeg trodde jeg skulle få EL rundt 3 uker etter mens, og dette var noe mannen også egentlig visste. Jeg brukte Clair Blue Fertilitetsmonitor, og plutselig fikk jeg EL en uke før forventet. Da dro jeg han med til sengs, og fortalte at vi måtte jo "øve". Dette funket kjempebra, fortalte han dagen etter EL at den var forbi, og da fikk jeg til svar "jeg trodde du var blitt sexgal, jeg". Hehe.. Så jeg klarte heldigvis å "lure" han litt :)

Vi gikk også gjennom en SA i august i fjor, og d var veldig fortvilende for oss begge! Heldigvis kom vi litt sterkere ut av det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...