Gå til innhold

Dere som er 2.gangs :)

Anbefalte innlegg

Hvor gamle er dere og ønsker dere flere barn etter nr 2?

Jeg er 32 år nå og 33 når nr 2 kommer. Jeg har egentlig lyst på ihvertfall 1 barn til. Har liksom satt en maxgrense for min alder på at siste graviditet skal være når jeg er max 36 år...

Må jo også se hva jeg tenker ETTER nr 2 er kommet da ;) Men det jeg tenker nå er at 3 eller 4 barn hadde vært flott :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907834-dere-som-er-2gangs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 25, blir 26 rundt termin.

Har en gutt nå på 15mnd og egentlig alltid sett for meg fire, men da eg fikk førstemann gikk jeg ned til tre. Men så forandret alt seg da jeg fikk vite at jeg får nr to og tre samtidig. Så da er ikke nr fire uaktuell, men Skal vente litt hvertfall..3 barnsmor på 2 år!

Jeg er 28 år nå, og når nr 2 kommer. Første ble født rett før jeg fylte 26 ( så blir nesten tre år mellom). Jeg har egentlig alltid hatt lyst på 3 barn, men mannen min er noe eldre enn meg (42) og har ikke så lyst til å bli så gammel far, så vi har vel en avtale på ihvertfall to og så ser vi etterpå. Kan jo være jeg også da synes to er passe :-)

Jeg er 23 blir 24 ca to mnd etter nummer 2 har kommet. Jeg er veldig usikker, synes det er utrolig tøft å være gravid-vertfall denne gangen. Men det kan være jeg får lyst på en liten en til, med tid og stunder :) Det blir forøvrig 15 mnd mellom mine når minsten kommer :)

Annonse

Jeg var 32 når jeg fikk første og får nå nr 2 rett før jeg fyller 38.

I våres tilfelle kan vi ikke selv bestemme når vi vil ha barn, siden vi må ha legehjelp for å få det til.

Etter masse medisiner, penger og tid får vi nå nr 2 i juli. Og vi er overlykkelige for det. Og alderen våres tilsier også at dette er siste gang ;) Så dette svangerskapet skal bare nyyytes :D

Gjest Prinsesse x 2

Vi venter vår 2. Nå. Blir 2 år mellom de. Jeg er 27 år når 2. Mann blir født og tror ikke det blir flere her.

Skulle det blitt en 3. Så blir ikke det på iallfall 3 år og da er mannen min 40. Han har heller ikke lyst å være så "gammel" far. Men tiden vil vise, man vet ikke hva man vil før tiden er der. Jeg har alltid sett for meg to barn, så vil være fornøyd med det :)

Jeg er 25 år, og samboeren er 27 år gammel.

Jeg har en plan om å studere når yngste er 3 år.

Jeg vet ikke om barnet jeg går og bærer på blir det siste før jeg setter meg på skolebenken, jeg utelukker ikke at jeg denne gangen får to tette :-)

Men det kommer an på. Vil helst ha tre barn innen jeg er 30 år gammel. Mamma fødte fire barn fra hun var 21 til hun var 42 år gammel. 42 år blir litt i seineste laget, de er ganske slitne av å hanskes med en rebelsk tenåring mens de selv er snart 60 år gamle begge to.

Jeg har sett at det er best å få barn fra man er noen og tyve til man er et sted i tredveårene. Vi startet tidlig med å få barn, og nå er førstemann 3 år og vi har benyttet muligheten til å gjøre ting vi vil den perioden vi bare har hatt henne. Men jeg ser frem til å bygge en ordentlig familie. Hvem vet, kanskje jeg føder 4 barn jeg også? :-)

Endret av BABY-JENTE

Hei, jeg var 28 når jeg fikk første sønnen mitt og var 32 når jeg fikk andre sønnen. Nå er jeg gravid igjen og skal være 35 når babyen kommer. Dette gang er det såååå mye tungerer en siste ganger. Skal bli 36 år noen månder etter babyen kommer men tror ikke at det er for gammel til å bli mor igjen..... Ingen grunn til å sette 36 år som en grenser til å få barn. Jeg kjenner mange som har født barn når de er mye eldre en 36!!!

Kansjke du tenker om å få livet ditt tilbake etter 36???

Men må sier at riskio for spontant abort er mye mer når du er over 35 år!!! Så kanskje det er lurt å bli ferdig men svangerskapene før den!!

Lykke til!!

Annonse

Jeg er var 24 da første jenten kom og er akkurat fylt 26 når jente nr 2 kommer, blir 15 mnd mellom de :) Jeg vil egentlig ha tre barn, men min kjære vil bare ha to og er bestemt på det (kanskje han endrer mening om noen år?). Han fyller snart 32. Syns det er mer slitsomt å gå gravid denne gang da jeg har en aktiv tulle på 10 mnd nå..dersom det blir flere skal jeg nok vente to-tre år. Time will show ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...