Gå til innhold

Må vel ha litt hjelp billigtester !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei å god morgen :)

Trenger litt hjelp til å tyde denne testen. Skal strek 2 hver der den er på denne testen ?

Har testen mange av disse men aldri fått opp 2 streker,bare test streken. å skal den hver der den er på denne testen.

Tro om jeg er gravid ?

Skal ha mens fredag...

Skal kjøpe en ny på apoteket ...

Vil enda være anonym... har ikke fortalt det til en enda :) Godt med en liten hemmelighet ;)

post-42-0-40359600-1328688318_thumb.jpg

post-42-0-12358700-1328688338_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke strek 2,jeg? Om du ikke mener helt inne ved bretten? Da er det i tilfelle ikke der den skal være.....

Skrevet

skulle hatt et nærbilde.

Skrevet

Streken inne ved bretten er bare "overflødig farge", desverre... (både gravitestene og el testene ifra "billigtester" kan få den streken...)Ellers så var det så utydelig at jeg kunne ikke se noen annen strek :/

Jeg hadde også alltid ekstra tester ifra apoteket liggende (digital), tid da jeg ble usikker ;)

-lykke til :)

Skrevet (endret)

Jeg ser en svaak rosa strek der den skal være(ser den på den liggende testen), så vent ett par dager :-) Ser også den i bretten men men den må du se bort fra :-)

Lykke til :-)

Endret av Athina's verden
Skrevet

De strekene du ser er nok den i bretten, og kontrollstreken ja. Test-streken skal være ca midt i mellom disse. Så beklager, du har nok ikke positiv test nå.. :(

Skrevet

jeg ser dessverre ingen positiv test:/

Skrevet

Ser nok heller ingen strek desverre:-(

Skrevet

Ikke jeg heller ser noen skygge strek. . . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...