Gå til innhold

Hvor mange dager igjen onsdag 8 februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 47 dager igjen. 1 uke til jeg er høygravid:):) har egentlig følt meg høygravid en stund allerede..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 stusselige dager igjen til termin! Føler jeg kommer til å gå gravid til evig tid 8-)

Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

5 dager igjen til ks...., veldig klar (og veldig spent!)

Skrevet

12 dager igjen! Håper han kommer før....

Skrevet

3 dager igjen her..Føler at det aldri skal skje noe, er sååå lei...

Skrevet

Jeg klinker til med 86 dager igjen!

Skrevet

30 dager igjen.

Skrevet

114 :)

og storkoser meg med magen min!

Skrevet

17 dager igjen!!! Er så spent på om jeg blir å gå over tiden. Ble satt i gang 2 dager før terminen sist gang, så jeg vet ikke hvordan det blir denne gangen! Spennende er det iallefall! Våknet i dag av en svært så realistisk drøm om at fødselen var i gang. Våknet dessverre før babyen var kommet ut. Hehe. Jeg er så utålmodig nå kjenner jeg!

Skrevet

22 dager igjen til termin 1.mars.

Skal inn til vekstestimering i morgen, og håper jeg kan få jordmor til å undersøke meg. Evt. strippe deresom de gjør dette så tidlig...

Har hatt massevis av kynnere og endel stikninger, så er spent på om det har hatt noen effekt. Rygg og bekken har blitt bedre...tenkte kanskje det kunne tyde på at hodet er festet?! (Eller kanskje fordi jeg ikke jobber lenger, og stort sett ligger i ro...).

Gikk uansett 16 dager over sist - og håper viiirkelig ikke at jeg gjør det denne gangen...Er ikke særlig utålmodig, men overtiden er brutal!

Skrevet

Her er det 16 dager til termin :D

Skrevet

:)5 dager, faktisk så begynnte fødselsen som et skudd på søndag kveld. Startet med rier i 3,5min avstand som varte i 40-50sek, innstillte meg på at nå må vi dra til KK, også stilnet det av igjen etter 40 min, tja det betyr i allefall at det er mulig det går fort og at det ikke er lenge til nå, gleder meg.

Skrevet

11 dager igjen :) Håper egentlig hun kommer til helgen!

Skrevet

2 dager til termin. Hadde egentlig håpet å være ferdig til nå, menmen, får vel bare vente :)

Skrevet

4 dager igjen til termin, oi som det nærmer seg......( bare så dumt at det kan gå ennå to uker over termin.......uff det er lenge)

Skrevet

30 dager igjen :) fikk sønnen min 9 dager før, håper denne kommer litt før oxo, har nå holdt meg i ro i 4 uker pågrunn av truende prematur fødsel i uke 32, da fikk jg rier og måtte stoppe dem, har begynt å gjøre litt igjen nå, veeldig sliten nå skjenner jeg, men nå er det ikke lenge igjen før jeg har gutten min i armene :)

Skrevet

3 dager igjen.. Helt utrolig egentlig :-O

Skrevet

40 dager igjen....og godt er det da INGENTING er klart

Har ikke engang prøvd om bilstolen passer inn i bilen mellom de to andre setene...

Skrevet

termin+3! Gah.... Vil bare bli ferdig nå altså.

Skrevet

Oioioioi.. 57 dager igjen bare.. Tia går sinnsykt fort no! Kanskje på tide å sende inn papirene til NAV snart å no... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...