Gå til innhold

Noen som kan anbefale en trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart til syden med snuppa som akkurat har fylt 1 år da, og trenger en trille. Vil gjerne at den kan snus begge veier, er god å trille og ikke svindyr!

Skal selvfølgelig bruke den her hjemme på kjøpesentre og utendørs når det går an:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan ikke snus begge veier, men ville bare si at vi var veldig fornøyd med vår Chicco liteway. Den er jo heller ikke dyrest i klassen. Elendig å trille i sand eller stor grus, men det er de kanskje alle? Ellers var den hendig og lett å bruke. Den overlevde en svært lang flytur med mellomlanding uten å pakkes inn på noen som helst måte (vi håpet vi fikk den ved landingene, men det fikk vi bare når vi reiste ut av landet, på hjemturen ble det annerledes).

Vogna er i bruk hver gang jeg f.eks er på et kjøpesenter. Den ligger fast i bilen. Ja, også var den med på Norgesferie før utenlandsferien, så den er i grunnen ganske godt brukt, men like fin :-)

Skrevet

Vi har chicco multi-way som har större hjul (samt doble både foran og bak) enn lite-way og vi er veldig fornøyd. Måtte lete en stud før jeg fant den. Hadde kjøpt lite-way om ikke. Ikke kjøp bugaboo bee, den er et mareritt å trille på grus, over fortauskanter og på brostein.

Skrevet

Skal snart til syden med snuppa som akkurat har fylt 1 år da, og trenger en trille. Vil gjerne at den kan snus begge veier, er god å trille og ikke svindyr!

Skal selvfølgelig bruke den her hjemme på kjøpesentre og utendørs når det går an:)

De eneste trillene jeg vet om som kan snus begge veier, er Quinny Zapp Xtra og Bugaboo Bee. Jeg har prøvd begge, og anbefaler Bugaboo-vogna. Men dyr er den – prøv å finne den brukt eller på tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...