Chrissymamma Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Au! Har siden i går ettermiddag hatt sterke smerter ned i bekkenet der jeg føler at lillegutt ligger med hodet ned og presser. Stråler ut ett stykke i høyre foten. Kjenner jo at han ligger der for magen er helt skjeiv. Han sparker masse så ikke redd for det. Har hatt det sånn en gang tidligere men da varte det kun i noen timer. Har sånne smerter at jeg ikke får bøye foten skikkelig pga smerter eller sove....Noen som vet om dette er normalt? Er 29+3 i dag..
Underveis --> Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har ikke opplevd det samme så tidlig, men har litt av det samme nå, rett før termin. Babyen har ligget ganske høyt hele svangerskapet, men har nå begynt å sige nedover, og DET merkes på bekkenet! Har bekkenløsning, og selv om folk sier at det skal bli fint og stabilt når hodet kommer nedover, så har det motsatte skjedd her og smertene har blitt verre. Stråler ikke som hos deg, men vondt alikevel. Er nok både nerver og vev som kommer i klem.
Chrissymamma Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2012 Tusen takk for svar. Var bare så frustrert og redd i natt når det var så smertefullt. Er fortsatt vondt, men stråler ikke like mye ned i den høyre foten. Ja den lille har ligget høyt hos meg og hele veien og synes det var litt tidlig at han skulle begynne å bore seg ned i bekkenet. Er førstegangs så alt er nytt og ble sånn passelig halvredd. Lykke til videre og kommer noe godt ut av dette snart :-)
mamma snart til 3:) Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 hei. jeg har oxo hatt det sånn i over ei uke.. va drit ondt. greide nesten ikke å gå. men va d jordmora å ho sa d var babyen som lå oppå tåppen tå bekken benet å var på tur ned fødsels veien. så d kom til og forsvinne når han hadde 'dotti' ned.. å nå har jeg gått ei uke uten sånn smerte å magen er synket ned så han er vell på plass da. er i uke 33 ca no. å 3 gangs å har ikke hatt det sånn før. skjønner du ble redd for er syke smerter..men håpe du blir bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå