SiMaMi Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Jeg begynte med nesespray 19. jan. følte meg fin og flott og faktisk freshere enn før!! nest siste dagen med sprøyte: svetter, griner jeg uten å hvite hvorfor, Bare kjærsten min stryker meg på ryggen begynner jeg å grine heftigere, og jeg vet bare ikke HVORFOR!!?? Nå i skrivende stund har jeg begynt å fryse... Føler meg max elendiig!! hva skjer med meg?! ok, jeg vet jo det da, men det er no dritt akkurat nå!' på tordag er det UL og jeg finner ut når jeg skal bli ferdig med dette og "gravert" :=) YEYE GLEDER MEG! 'pliz pliz pliz la oss fikse det på første forsøk!!!
maoi Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Utrolig hva disse hormonene gjør med kroppen. Det er fælt når man ikke kan styre hverken følelser eller reaksjoner lenger, og at reaksjoner til og med kommer uten at vi vet hvorfor. Men en dag vil det være verdt alt slitet:-) krysser fingrene for deg:-) lykke til.
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Åh huff jeg kjenner meg sÅ max igjen Mannen min fikk gjennomgÅ stakkar... Men ler virkelig nÅr jeg tenker tilbake pÅ det! At det gÅr an Å forandre seg sÅ vanvittig
miia84 Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har fått sykt kort lunte..Merker at samboeren min formulerer seg meget forsiktig når han snakker til meg hehe.. Men jeg hadde en skikkelig rar grine-periode når jeg gikk på pergo i fjor. For eksempel: Så en forlenget nyhetssending i forbindelse med 22juli. Satt så fint i ro hele nyhetssendingen og den etterfølgende reklamepausen..neste program var værmeldingen. Når bildet for kommende vær i rogaland kom på skjermen, som viste sky med regn, så brast jeg sammen i gråt og var utrøstelig i nærmere en time etterpå!! Da skjems jeg..teite hormoner!! Nå når jeg er igang med assistert befruktning har hverdagen blitt en del lysere for meg, men det er fordi vi endelig får hjelp etter den laaaange ventetiden.. Smiler fordi jeg har en skikkelig god følelse nå i møte testdagen, men blir fort sint for småting, sikkert som følge av nervøsitet.... Lykke til med UL i morgen!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå