Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Var den hvite delen typisk Stratos-luftig, eller var den helt kompakt?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 KJEMPE GOD. Det hvite er også luftig!! Best kjøleskap-kald...mmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 fy søren jeg spiste den i kveld, gledet meg til det hvite fyllet så var det ikke noe hvitt fyll inni, bare ren melkesjokolade!! er det mulig??:/
Musemorbr / Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Har smakt den som liten sjokolade og regner med den er like herlig i plate. Den er luftig og god.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Ser det er flere feilvarer ute i hyllene. For den jeg fikk var helt kompakt, ikke en eneste luftboble. Dumt å etterlyse luft, jeg fikk jo mer sjokolade på den måten, men det er jo den porøse luftige konsistensen som gjør Stratos overlegen. Men jeg fikk iallfall hvit sjokolade i min. Har sendt henvendelse til Nidar nå. HI
Hønemor30 Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Når vi kjøpte den så var det hvite inne helt hardt, ikke noe porøst som i den lille varianten. Men den var jo god lell Selvom jeg faktisk syns den nye sjokoladen melkebart fra freia er hakket bedre
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Var ikke porøs inni den jeg fikk heller, men vi klarte nå spise den opp likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå