Gå til innhold

Hvilket sykehus går man til hvis man bor i Bodø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi får ikke dekt reise om vi velger annet sykehus, i tillegg siden vi bor så nært (54 mil) får vi heller ikke dekt overnatting så vi må reise opp og ned for hver gang vi skal på samme dag.

Men nå hadde da Tromsø utmerkede resultater i fjor da over 40% var vellykket sa dem til oss i bodø:) Man må jo innom Bodø først, for sædprøve og gynikologisk undersøkelse.

Vi har fått time til forsamtale 3.5 å gleder meg masse, men prossessen er lang, da vil det være et år siden mer eller mindre at vi først var til fastlege. Så om dette blir tema for dere ville jeg kontaktet fastlegen for en prat ganske fort.

Vi får ikke dekt reise om vi velger annet sykehus, i tillegg siden vi bor så nært (54 mil) får vi heller ikke dekt overnatting så vi må reise opp og ned for hver gang vi skal på samme dag.

Men nå hadde da Tromsø utmerkede resultater i fjor da over 40% var vellykket sa dem til oss i bodø :) Man må jo innom Bodø først, for sædprøve og gynikologisk undersøkelse.

Vi har fått time til forsamtale 3.5 å gleder meg masse, men prossessen er lang, da vil det være et år siden mer eller mindre at vi først var til fastlege. Så om dette blir tema for dere ville jeg kontaktet fastlegen for en prat ganske fort.

Vi har begynt med IVF på st.olavs vi :) Har hatt ett uttak og ett innsett uten lykke.. Så det ligger to egg i fryser'n i Trondheim å venter på å bli satt inn nå i feb mest sansynlig.. :)

Grunnen til at jeg lurte på Bodø, er fordi at vi har tenkt lenge å flytte dit pga jobb ol... Men livet har nok vært på vent lenge nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...