Gå til innhold

Søren, jeg har pleid å kjøpe ullfleece dress fra Sparkjøp(tom og trine), men de kommer ikke i større størrelse enn 90.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg finner tilsvarende dress evt, todelt i størrelse 98? Jeg liker så godt ullfleece dresser..

Skrevet

på tide å begynne med noe bedre enn sparkjøp, så signerer #2. Invester i Nøstebarn eller noe annet med ekte ull, og dets egenskaper. Du kan jo selgde den videre.

Skrevet

Hvis du har prøvd dressen fra Sparkjøp så vet du at den er nydelig... Bare så det er sagt. Den fra Cosilana kan jeg godt tenkte meg. :)

Skrevet

på tide å begynne med noe bedre enn sparkjøp, så signerer #2. Invester i Nøstebarn eller noe annet med ekte ull, og dets egenskaper. Du kan jo selgde den videre.

Her har vi ulldress både fra Lille Lam og todelt ulldress fra Tom & Trine, og de er begge like varme for gutten vår, og begge er 100 % merinoull ;) Tom & Trine dressen føles faktisk hakket mer "fluffy" og myk, men Lille Lam dressen ser jo hakket finere ut da, kanskje nettopp fordi jeg vet den er dobbelt så dyr.. Hehe..

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har du prøvd ullfleece-dressene fra Safa? De er veldig gode! Er på dress nummer to her og kan virkelig anbefale. De koster litt, men holder seg godt i passform, også etter vask.

Og så kan jeg anbefale todelt fra Devold, Stillongs-serien. Veldig god kvalitet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...