Gå til innhold

Fleecedress eller ulldress i dunposen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har til nå brukt en overtrekksdress i ull når han ligger i dunposen. Han skal nå ha en ny fordi den er for liten. Noen som vil anbefale enten ulldress eller fleecedress til gutt 4 måneder? Noen merker som er bra og forhandlere? Ønsker ikke vindtett dress og heller ikke alt for tykk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at ulldressene fra nøstebarn skal være flotte. Kanskje noen har erfaring med disse?

Skrevet

Den så kjempefin ut! Men de har opptil 30 dagers levering og ingen butikker i Oslo :(

Skrevet

Nå satt jeg og skulle bestille til meg selv(tok bare en uke da jeg gjorde det) og ser at den kommer ikke i større størrelse enn 90. Tulla mi er 2 år. Hvis du vil kan jeg kjøpe på butikken og sende til deg i posten?

Skrevet

Jeg har ullfleecedressen fra nøstebarn, utrolig fin og god passform. Det er veldig kjapp levering også fra dem. :-)

Skrevet

Enig med de over: nøstebarn sin er genial :)

Skrevet

Tusen takk for tilbudet, sillyfilly, men skal prøve å se om jeg ikke finner noe i nærheten. Får vel sjekke bl.a nøstebarn sin. Noen som har reflex fleece eller Reima?

Skrevet

Har Joha ullfleece, reima fleece og Tom og Trine. Og også flere vatterte dresser m Velour utenpå. Må si det er hipp som happ hvilken jeg foretrekker. Reimafleecen føles tynnere enn ullfleecedressene. Har forresten nøstebarn sin også men i større str så ikke rukket bruke den ennå. Utrolig fin er den iallefall.

Skrevet

Hva koster Nøstbarn sin ullfleece? Kommer ikke inn på websiden.

Skrevet

Jeg har også nøstebarn sin, anbefales på det sterkeste! 100% ull, ikke klam, luftig, varm, men ikke tykk. Kort leveringstid. Ull skal vel være bedre enn fleece. Jeg kjøpte dressen da jenta var ca 3 mnd (kjøpte den litt stor, slik at hun kan ha den hele vinteren, siden den var dyr). Nå er hun 8 mnd, og den passer i noen måneder til, så absolutt verdt pengene. Husker ikke helt pris, men ca 1000,-? De blir litt dyrere for hver størrelse du øker.

Skrevet

Noen som vet hvordan tom og trine sin er i størrelsen? Tuppa her bruker nå str 68, skal jeg da velge str 70 el 80?

Skrevet

Jeg har 1 fra Reflex og 1 fra Reima. reflex sin fikk jeg på kjøpet da jeg skulle ha høstdress (til 399!) Rekna sin fikk han i gave. Begge er bra, de er helt like, med unntak av at reflex'en virker litt tynnere, mer som microfleece. Det er den vi har brukt mest.

Skrevet

Noen som vet hvordan tom og trine sin er i størrelsen? Tuppa her bruker nå str 68, skal jeg da velge str 70 el 80?

Kjøp 70 du. 80 er jo størrelse ett år og ganske stort. Eller så kan du kjøpe 80 og brette opp armer og bein også ha den ut vinteren, våren og kanskje til og med høsten.

Skrevet

Vi har en heldress fra Reima; den var dyr! Og den er i 100 % polyester.... :( Ser at mye fra f eks Janus er i bare 70 % ull og resten polyester osv (Blåfjellserien b la), så lurt å sjekke eksakt hva de er laget av før man kjøper. Her har vi dress både fra Lille Lam og todelt dress fra Tom & Trine; begge i 100 % merinoull. Kjempefornøyde med begge to, de holder like godt på varmen :)

Skrevet

Hadde valgt str 80. Her er gutten 74 cm, men str 74 har han ikke hatt sjans til å komme inn i i månedsvis; her går det i str 80 + 86. Husk at bleia tar mye plass ;)

Fikk forøvrig i en mønstret body i str 80 fra Tom & Trine i julegave som var kjempeliten; den var veldig smal i modellen, og min robuste gutt hadde ikke sjans til å få den over skuldre/armer. Men vi fikk også en enmønstret ullbody fra Tom & Trine i str 80 som passer perfekt.. Vår todelte ulldress fra Tom & Trine er i str 80, og passer ham perfekt.

Skrevet

Da er Nøstebarn sin ullfleece innkjøpt. :) kr. 505,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...