Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gratulerer til dere som har testet positivt. Jeg har ikke vært så aktiv her i det siste. Fikk min første positive test med HCG på 1400 på testdagen, men har nå i uke 5 hatt en SA med store blødninger. Jeg har noe problemer med stoffskiftet -er medisinert, men siste blodprøve vise at T4 ganske høyt (19). Skal nå ta flere undersøkelser. Har noen erfaring med dette, og hva som ev kan hjelpe på å få regulert både TSH og T4 samtidig? TSH er regulert, men T4 steg i løpet av kort tid, og kan forklare SA, selv om dette ikke er sikkert. 10. forsøket dette over lang tid- enkelt skal det ikke være.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907693-lykke-og-nedtur-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det her var triste nyheter. Tror ikke det er T4 som har gjort slik at du mistet, for den er innenfor normalen. Mest sannsynlig er det eggene dine som er for gamle. Det regner jeg nok med at det var på meg også da jeg mistet for litt over ett år siden. Flere av de andre over 40 her inne har også mistet. Sjansen for abort når man er over 40 er 1 av 3. Det er ofte kromosomfeil som gjør at man mister. Hadde du høyt eller lavt stoffskifte? Jeg har etter justeringer hatt T4 rundt 18-22. Det er helt fint. Nå er det gått litt ned, var 17 for 2 mnd siden, og jeg tok nye prøver i går. Regner med det er blitt enda litt lavere, så jeg tenker jeg kommer til å be om at dosen blir økt litt. Trivdes når den lå mellom 18-20. TSH har også blitt litt for høy siden T4 har gått ned. Tror ikke du klarer å justere bare T4. Hva ligger din TSH på?

Jeg har ikke noe peilling på stoffskifteproblematikk, men ville bare si at jeg synes det var veldig leit å høre at du mistet Sofia69.

Trodde forresten at du hadde ED-forsøk og da kan man kanskje ikke legge skylden på eggene? Hvis jeg husker riktig da.

Håper du finner ut av problemet!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...