Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har jo hele veien slitt med å få i jenta vår mat. Men, hun har hatt bedre perioder innimellom. Nå er vi inne i den verste perioden siden hun var 2 mnd. Det har blitt stadig vanskeligere med maten de siste to ukene, og i går og i dag har nesten ikke spist noen ting. Spiller ingen rolle hva vi serverer. Hun nekter.

Livredd for å ende opp på sykehus med sonde igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det hørtes ikke noe særlig ut! Har hun prøvd å spise selv? Aner ikke hvor gammel hun er jeg, men om hun har begynt å spise grøt f.eks kan hun kanskje leke litt med maten og smake på den innimellom? Har desverre ikke noen bedre råd enn dette ettersom jeg ikke har opplevd det selv :-/

Lykke lykke til, og håper dere ikke må på sykehus igjen!

Skrevet

Uff da Honningmelon, har jo ingen tips å komme med siden du har prøvd så og si alt! Har fulgt med på innleggene dine og ser at du har strevet MYE med å få i gullet ditt mat :-S Håper du har mange rundt deg som støtter deg og avlaster deg bittelitt :)

Bare lurte på en ting... Har du prøvd å ha en annen baby på samme alder på besøk som kan spise med dere? Mente jeg leste et sted at de kunne fatte litt interesse for mat hvis de spiste med en "kamerat" ;) Husker ikke helt altså. Ellers håper jeg det løser seg og at du slipper sykehus greier igjen.

Stor støtteklem fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...