Gå til innhold

hei,ny her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 27 fra vestlandet..har to tette gutter fra før av,å nå tenker vi på den tredje begynner nok ikke prøvingen ennda men tengte å kikke innom her i blandt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei nr 3 snart? :-) Ny her jeg også. 30 år fra Østlandet. Vi håper på nr 1 :-)

Skrevet

Heihei:) vi tenker å starte prøvingen i april :) er 24 og har ei lita tulle ifra før. Kommer fra Trondheim.

Skrevet

Hei! Jeg er 28 år, trønder og vi skal prøve på nr. 3 snart .) Har to på 6 og 7,5 år fra før :) Lykke til!

Skrevet

Hei. 33 år fra vestlandet. Skal snart prøve på nr to. Spiralen ryker neste måned tenker jeg. Sikkert meg som er litt treig, men det er en del forkortinger på dette forumet. Noen som vet hva IKM er f.eks..?!

Skrevet

Var ikke IKM dager etter forventet mens?? Aner ikke hva bokstavene står for, men tror det er betydningen?? :-)

Skrevet

Hei :). 25 år fra Vestlandet.. Vi tenkte å prøve på nr 3 nå. Har en gutt på 7 år og jente på 1,5 år :) ! Er veeeldig spent nå, for jeg tror jeg hadde EL på fredag, men vi "hoppet ikke i høyet" før på lørdag.. :)

Skrevet

Hei :). 25 år fra Vestlandet.. Vi tenkte å prøve på nr 3 nå. Har en gutt på 7 år og jente på 1,5 år :) ! Er veeeldig spent nå, for jeg tror jeg hadde EL på fredag, men vi "hoppet ikke i høyet" før på lørdag.. :)

Heisann:) Mulig vi også skal i gang med nr 3....har en gutt på 4,og ei jente på 1,5 fra før....men det blir tett føler jeg...fortsatt i tenkeboksen..:)
Skrevet

Hei :) 31 år fra Vestlandet og prøver på vår første :) Spennende tid med prøving og håper selvfølgelig på den største premien :) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Ikm= ikke kommende mens :) på 1 trimester gruppa er det øverst på lista ett innlegg om forkortelser :)

Skrevet

Oj,har ikke vært inne på lenge nå...siden sist har jeg slutta på pilla...har ikke fått TR tilbake ennda men venter på den...gikk på cerazette så har hørt det kan ta tid...

Skrevet

Jeg ble gravid ca 3 mnd etter at jeg sluttet på Cerazette med min minste :)

Skrevet

så det vil si at TR kom fort tilbake hos deg?
Skrevet

så det vil si at TR kom fort tilbake hos deg?

jeg venter ennda...men så er det ikke så lenge siden jeg slutta heller...vi skal ikke bli aktive prøvere før juli/august mest sannsynlig..så håper den kommer i god tid før det...
Skrevet

Hei, også ny her. Skal igang med prøving på nr. 3. En spennede tid:) Masse lykke til!

Skrevet

Jeg husker ikke helt nøyaktig, men det var forholdsvis raskt at TR kom :)

Skrevet

Hei, også ny her. Skal igang med prøving på nr. 3. En spennede tid:) Masse lykke til!

Så koselig!egentlig var jeg og mannen veldig ferdig med barn..har to flotte gutter på 3-4,5år å han minste hadde kolikk å slet me ryggen etter fødsel så det var masse gråting å byssing i spedbarns tiden å vi ble enige om at vi var fonøyde,meeeeen så vokser de sååå fort å jeg har inderst inne egentlig følt et savn så da ble vi enige om å prøve på den siste til sommeren;)å vi gleder oss til TR kommer tilbake å en syklus i det minste..har gått på cerazette i 3år så venter på tanta skal komme..bli såååå utolmodig:-P
Skrevet

Her prøver vi også på nr. 3. Har to tette gutter på 1 og 3 år og ønsker en til i flokken så raskt det lar seg gjøre :)

Skrevet

Guttene våre er også 1 og 3 år, begge født sent på året. Ble uplanlagt gravid, og hadde en MA for to uker siden:( Det har vekket et inderlig ønske om et barn til, og jeg og mannen er skjønt enig om at vi må få en til for å gjøre familien vår komplett. Vi tenkte også i utgangspunktet at vi var fornøyd. Rart hva en abort gjør med deg. Håper jeg er så heldig å oppleve en graviditet snart, og ingen flere aborter. Har vært gravid totalt fire ganger, 1 exu og 1 ma. Det positive er at jeg har blitt gravid innen 3pp de tre første gangene da vi var prøvere:) Så er vel litt i samme situasjon som deg "nr. 3 snart" mtp at jeg venter på syklus skal komme i gjenge. Håper jo inderlig at jeg blir gravid på rappen. Det er ihvertfall veldig koselig og spennende denne prøvingen;)

Skrevet

Guttene våre er også 1 og 3 år, begge født sent på året. Ble uplanlagt gravid, og hadde en MA for to uker siden:( Det har vekket et inderlig ønske om et barn til, og jeg og mannen er skjønt enig om at vi må få en til for å gjøre familien vår komplett. Vi tenkte også i utgangspunktet at vi var fornøyd. Rart hva en abort gjør med deg. Håper jeg er så heldig å oppleve en graviditet snart, og ingen flere aborter. Har vært gravid totalt fire ganger, 1 exu og 1 ma. Det positive er at jeg har blitt gravid innen 3pp de tre første gangene da vi var prøvere:) Så er vel litt i samme situasjon som deg "nr. 3 snart" mtp at jeg venter på syklus skal komme i gjenge. Håper jo inderlig at jeg blir gravid på rappen. Det er ihvertfall veldig koselig og spennende denne prøvingen;)

Huff ja,det der skulle vi jenter fått slippe altså..nå har jeg aldrig opplevd det å miste men vil tro det er utrolig vanskelig å man blir vel mer å mer urolig på om neste spire vil holde seg fast...håååper at dere har lykken med dere nå neste gang å at TR kommer kjappt tilbake:)

Jeg blir så utrolig utolmodig kjenner jeg...har sååå mens murringer men er ikke gavid å TR viser seg ikke i det hele tatt...begynner i irritere meg noe sinnsykt!mannen spør meg hver dag etter jobb om tanta er kommet å jeg må gang på gang svare nei...men nå er det ikke så lenge siden jeg slutta på pilla etter 3år kuntinuerlig (cerazette) så kan vel ikke forvente hun kommer ennda..kjenner jeg angrer på at jeg begynnte på dem nå...så jeg får se hva jeg finner utav etter nestemann er kommet..kan ikke gå på vanlige p-piller fordi det blir for masse hormoner i kroppen på en gang å jeg blir gal å full i sinne..hehe..heldigvis lenge til jeg skal på noe slikt igjen!

Skrevet

Hei! Jeg er 25 år, og har ei lita jente som blir 2 år i mai:) Vi skal prøve på en til..men blir nok ikke aktive prøvere for juli/august antar jeg:) Spennende tider i vente! :)

Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Huff ja,det der skulle vi jenter fått slippe altså..nå har jeg aldrig opplevd det å miste men vil tro det er utrolig vanskelig å man blir vel mer å mer urolig på om neste spire vil holde seg fast...håååper at dere har lykken med dere nå neste gang å at TR kommer kjappt tilbake:)

Jeg blir så utrolig utolmodig kjenner jeg...har sååå mens murringer men er ikke gavid å TR viser seg ikke i det hele tatt...begynner i irritere meg noe sinnsykt!mannen spør meg hver dag etter jobb om tanta er kommet å jeg må gang på gang svare nei...men nå er det ikke så lenge siden jeg slutta på pilla etter 3år kuntinuerlig (cerazette) så kan vel ikke forvente hun kommer ennda..kjenner jeg angrer på at jeg begynnte på dem nå...så jeg får se hva jeg finner utav etter nestemann er kommet..kan ikke gå på vanlige p-piller fordi det blir for masse hormoner i kroppen på en gang å jeg blir gal å full i sinne..hehe..heldigvis lenge til jeg skal på noe slikt igjen!

Går egentlig ganske greit, og har virkelig troa på at vi skal lykkes snart, og at kroppen klarer det:) Men vet alt om å være utålmodig ja. Skulle gjerne vært gravid igjen nå snart!! Men prøver å ta på handbrekket, og roe ned. Vi har det jo ikke travelt. Det skjer når det skjer. Imens teller jeg dager, og venter på EL, hehe. Lettere sagt enn gjort vet du;)

Er det lenge siden du slutta på Cerazette? Tar det vanligvis ?lang tid før tanta er tilbake. Ser dere ikke skal bli aktive prøvere for om noen mnd, bare nysgjerrig på hva du legger i det om jeg kan spørre? Jeg anser oss vel som aktive prøvere fra og med nå, siden vi ikke bruker prevensjon, men er det mer at du tenker på at dere ikke skal finne el og slikt før om ei stund?

Koselig å skravle litt ihvertfall;) Du får holde oss oppdatert:)

Skrevet

Går egentlig ganske greit, og har virkelig troa på at vi skal lykkes snart, og at kroppen klarer det:) Men vet alt om å være utålmodig ja. Skulle gjerne vært gravid igjen nå snart!! Men prøver å ta på handbrekket, og roe ned. Vi har det jo ikke travelt. Det skjer når det skjer. Imens teller jeg dager, og venter på EL, hehe. Lettere sagt enn gjort vet du;)

Er det lenge siden du slutta på Cerazette? Tar det vanligvis ?lang tid før tanta er tilbake. Ser dere ikke skal bli aktive prøvere for om noen mnd, bare nysgjerrig på hva du legger i det om jeg kan spørre? Jeg anser oss vel som aktive prøvere fra og med nå, siden vi ikke bruker prevensjon, men er det mer at du tenker på at dere ikke skal finne el og slikt før om ei stund?

Koselig å skravle litt ihvertfall;) Du får holde oss oppdatert:)

Er snart 3 uker siden så det er jo ikke såååå lenge da,men vil gjerne ha litt styr på sykluser før vi blir aktive prøvere igjen;)

hehe..ja si det,vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke få mer unger men så etter som minstemann bikka 3år så føler jeg et savn,å vi ble enigge om en til..men vi er ikke aktive prøvere før i sommer en gang fordi det skjer så masse i familien så det passer ikke helt for oss da,men men vi tar det som det kommer...kan plutselig være vi finner ut at vi skal bare sette i gang;)hehe..men også at jeg vil ha syklusn under kontroll å vite når EL er osv...vi er ikke så ihuga på plikt sex så hopper i "høyet" når det er tid for det så håper vi det klaffer...høres gjerne helt på trynet ut men det er 3mann å vi har ingen hastverk!

vi bruker kondom i mellomtiden eller ingen sex:-P!hehehe..huff jeg hørtes voldsomt kjedelig ut nå...hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...