maoi Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Er på rd 4 idag og går og føler at mensturasjonssmertene bare blir sterkere og sterkere. Er mitt første fryseforsøk dette og i naturlig syklus som vil si at jeg ikke går på mer medisiner enn 1 lutinus per dag. Har hatt 6 ferskforsøk tidligere og da har det jo selfølgelig vert anderledes med symptomer pga ovitrellen osv... Merker at jeg analyserer mer denne gang når jeg ikke kan skylde det på hormoner som raser i kroppen.... Er det forresten andre som har hatt innsett i nat. syklus uten noe medisiner? Og kansje med positivt resultat?? Hadde vert godt med noen solskinnshistorier :-)
snuppo Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 jeg har insett i naturlig syklus, går på utrogestan nå. testdag på mandag, men har smyg testa:P har svaaa strek. så gjenstår å se om det er kjemisk eller gravid. men har du vondt????
maoi Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2012 Hva er utogresran? Er det det samme som lutinus?:-) Fantastisk:-) sier forsiktig gratulerer:-) Krysser, krysser:-) Har ikke direkte vondt, men murring, som jeg vanligvis har mellom eggløsning og menstruasjon. Så ingenting er anderledes. Men vi må ikke ta sorgene på forskudd. Det er enda 9 dager igjen til test. Gruer meg like mye hver gang...:-/
snuppo Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 vet ikke om det er det samme....er 2 forsøket mitt, på fersk forsøk brukte jeg crinone, kansje det er at det skjer no der at d kjennes rart ut??? jaaa, d hadde vært noe:-)
maoi Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2012 Ok:-) kan jo håpe på det:-) hadde vert utrolig:-) har du satt inn 1 eller 2?
maoi Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har fått satt inn 2. Det lover jo veldig godt at du alerede har fått positiv graviditetstest.:-) blir spennende og følge med deg frem til mandag:-) har du hatt noen symptomer?
snuppo Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 er trøtt og ømme pupper,men om det er symptomer eller bivirkninger vet jeg jo ikke, blir spennende ja
klarforfrys Skrevet 7. februar 2012 #9 Skrevet 7. februar 2012 Rd 3, tror jeg.. Satt inn på fredag. Er så trett at jeg holder på å dø, men får ikke alltid sove for d. Ellers ingen bivirkninger eller symptomer så langt. Lykke til jenter!
maoi Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 8. februar 2012 Du er vel på rd 5 idag da klarfrys? kjempespennende. Det er ikke alltid lett og få sove her heller. Mange tanker som svever lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå