Gå til innhold

Forvirring ang hvilken uke eg er i ...

Anbefalte innlegg

Har termin 9 september. Er 9+5 i dag. Her inne på barnimagen får eg da opp att eg er i uke 9. Leser så om barnets uke 7 hvor det står at fosteret på slutten av uken er 21mm! Men eg var på ul forrige torsad og da var fosteret 21mm!!!! Forvirra!! Et annet spm... Hvor vanlig er det å abortere i disse ukene etter at man har sett liv?? Er så fryktelig nervøs. Lever litt i vente modus for tida føler eg.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907631-forvirring-ang-hvilken-uke-eg-er-i/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 9 september. Er 9+5 i dag. Her inne på barnimagen får eg da opp att eg er i uke 9. Leser så om barnets uke 7 hvor det står at fosteret på slutten av uken er 21mm! Men eg var på ul forrige torsad og da var fosteret 21mm!!!! Forvirra!! Et annet spm... Hvor vanlig er det å abortere i disse ukene etter at man har sett liv?? Er så fryktelig nervøs. Lever litt i vente modus for tida føler eg.....

her inne står det faktisk at fosteret er 18mm på slutten av uka!!

På besøk fra 2. tri.. :)

Er vell ikke noen fasit på hvor stor spiren er i de forskjellige ukene, noen er større enn det som står her og noen er mindre! :) jeg var på UL i uke 8, men det er ikke noen garanti for at ting ikke skal gå galt.. men du kan vel likevel være litt roligere, jeg var iallefall det :)

For hver dag som går er det mindre og midre fare for abort. :) Er selv 10 uker i dag. Mini var 2mm da jeg var 9+2. Så det varierer veldig. dessuten er det vanskelig å få helt nøyaktige mål når de er så små... Vent til UL i uke 18, så har du noe mer konkret å forholde deg til :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...