farmen Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 har fått feber, 8 dager før terminen. Hvor vanlig er det å få feber før "noe skjer"? Er sliten og lei nå, har harde kynnere på natta, mensmurringer, vondt fremme i underlivet, men slimproppen har ikke vist seg... Huff, nå må det skje noe snart....!!
farmen Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2012 ups, tråden min kom visst to ganger hehe hvordan sletter man tråder her inne da?
Nutte87+ februar spire! Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 er nok ikke vanlig det. ikke etter det jeg fikk vite på føden på søndag. da jeg fikk feber etter riene starta. Men det kan utsette fødselen fordi kroppen ikke er i form. Eller dem kan sette rier i gang vis du f.eks har en infeksjon. Noe som skjedde med meg men det stoppa opp igjen når jeg ble så dårlig med 39 i feber osv. Så bare få i deg masse væske og næring. og det er viktig å slappe masse av God bedring!
farmen Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2012 ok, takk for svar. Klar for baby nå! hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå