Gjest mich88 Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Skal ta ein graviditetstest på Fredag og er kjempe spent. Tok ein test i går der eg kunne sjå ein strek (som var svak vel og merke), tørr derfor ikkje å håpe skikkelig på det enda. So får vente til Fredag å sjå Er det andre som også skal teste seg denne veka eller har test a seg?
santhe Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Jeg testa i går, så en svak strek, men så den godt både jeg å samboern Testa to gang, da jeg blei så usikker på den første, men begge var positiv. Skal teste i dag på nytt tenkte jeg, har ikke gått på do for å tisse i dag siden jeg må vente til samboern kommer hjem fra jobb, for å ta testen
Gjest mich88 Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Samme her, testa i går såg ein strek og sendte bilde til samboaren som også såg den. Men blir so usikker når streken er svak, so har no kjøpt ein digital test som eg får i posten på Torsdag trur eg og den skal eg teste med på fredag Er veldig spent, so er ikkje berre å berre å vente so lenge, hehe. Men håper å krysser fingrane!! Du får ha lykke til med testinga seinare i dag
trollunger Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Jeg testet positivt i dag - 3 dager før IKM. Nå er det bare å krysse fingre og tær og alt som kan krysses for at det går bra med oss alle.
santhe Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Den digitale viste "Gravid" Så nå begynner det vell å gå sånn smått opp for meg
Gjest mich88 Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Gratulere so mykje til dokke begge!! Håpe eg også er like heldig Når den digitale viser gravid er det berre å innsjå det Gratuleree!!
Prøvekanin86 Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Gratulerer dere to:) Lykke til dere andre, krysser fingrene for at dere også får positiv test. Selv skal jeg ikke teste før torsdag neste uke, så er en stund igjen her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå