Collette Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Hva synes dere om det? Gammeldags? Venter tvillingjenter. Noen som kan finne to fine navn? Litt internasjonale, helst. Pappan er ikke norsk.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Jeg liker ikke Esther. Ikke fordi jeg forbinder det med gamle damer men fordi jeg forbinder det med påske. Ester er påske på engelsk. Andre forslag til deg Kristin og Cornelia Angelica og Michelle Evelyn og Emilia Emmely og Anna
Collette Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2012 Jeg liker ikke Esther. Ikke fordi jeg forbinder det med gamle damer men fordi jeg forbinder det med påske. Ester er påske på engelsk. Andre forslag til deg Kristin og Cornelia Angelica og Michelle Evelyn og Emilia Emmely og Anna Trodde påske på engelsk var Easter? Uttales jo helt forskjellig! Takk for svar. Flere av navnene du nevner har vi også tenkt på.
inimini Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Jeg syns Ester er et kjempe flott og nydelig navn!! Forslag: Ester og Jenny Oda og Pia Molly og Marie Lisa og Erika Lydia og Emilie Likte du noen av disse?
sommertiara Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Jeg synes Esther er veldig fint Esther og Ada Esther og Amalia Esther og Dorothea Esther og Helena Esther og Johanna Esther og Lousie Esther og Miriam Esther og Vilma
Gjest ronja røverdatter Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Esther er helt ok navn. Men hva i alle dager har Esther med påske å gjøre?
Gullunger Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Anna og Maria Julie og Marie Hanna og Sofia
Giss Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Hva synes dere om det? Gammeldags? Venter tvillingjenter. Noen som kan finne to fine navn? Litt internasjonale, helst. Pappan er ikke norsk. Esther og Elin Esther og Helena Ester og Lilly Esther og Celia Esther og Anna Esther og Marie Esther og Vera
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Har tenkt på Esther selv, her er heller ikke lappen norsk. Synes det er et flott og internasjonalt navn :-)
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Har tenkt på Esther selv, her er heller ikke lappen norsk. Synes det er et flott og internasjonalt navn :-) Hi-hi... Lappen = pappa'n
Nyttårs barn Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 Liker Esther. Esther og Annabel Esther og Susanne Esther og Edith Esther og Eva Esther og Bettina Esther og Anna Esther og Veronica
MolleBolle Skrevet 9. februar 2012 #13 Skrevet 9. februar 2012 Synes også Esther er et veldig fint navn. Esther og Iris Eshter og Alida Esther og Karen
Collette Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 9. februar 2012 Tusen takk for mange fine svar og forslag, dere. Likte mange av dem veldig godt. Nå må vi nok gå en runde til i tenkeboksen.
mama73 m/tre søte små Skrevet 10. februar 2012 #15 Skrevet 10. februar 2012 Synes Esther er kjempekoselig!:-) Mange fine forslag her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå