Gå til innhold

Nytt treff i Asker - Glorioso

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt inn forslag til nytt treff på Glorioso i Asker onsdag 15 februar klokka 2000 for de som ønsker å være med. Jeg ser at det er lagt inn et treff den 14 også, så da kan dere jo velge den datoen som passer best:-). Jeg kan bare den 15, så da dukker ihvertfall jeg opp;-). Hyggelig å hilse på dere alle sammen. Og beklager at jeg brukte lang tid på å legge inn nytt treff. Magevirus slo ut familien i helgen, så det ble lite pc jobbing...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907597-nytt-treff-i-asker-glorioso/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig at dere kommer:-). Tror den 14 er en dag mange skal være romantiske hjemme med mann og barn. Særlig kanskje mann... Da ses vi neste onsdag, og ser jeg vi blir mange så bestiller jeg bord for sikkerhets skyld.

Annonse

Annonse

Gleder meg til å se dere som kan komme i kveld. Og til dere som ikke kan komme - jeg legger inn nytt treff om ca 14 dager igjen:-). Kom gjerne med forslag til steder dere vil møtes. Trenger ikke være Glorioso hver gang. Ei heller Asker for den del.

Gleder meg til å se dere som kan komme i kveld. Og til dere som ikke kan komme - jeg legger inn nytt treff om ca 14 dager igjen:-). Kom gjerne med forslag til steder dere vil møtes. Trenger ikke være Glorioso hver gang. Ei heller Asker for den del.

Hei

supert !!! Er det mulig å ha treffen på eller en torsdag eller kanskje en tirsdag? Gleder meg mye til å motte opp igjen i kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...