Elsa88 Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Jeg skal gifte meg i juni og har ikke noe å ha på meg. Vil være rundt 25 uker på vei når dager er her. Men er det noen som veit om noen som selger brudekjoler for gravide. Trenger en kjole som er i stor størrelse siden jeg er i stor størrelse fra før. Håper noen vet om noen internettsider
Aliss Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 De har jo brudekjolrer som er løse fra under brystene og ned de funker jo.. Det har de på de fleste brudesalobger. Såå stas med bryllup! jeg giftet meg juni i fjor - en fantastisk dag!! Bare å glede seg
Elsa88 Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2012 Ja gler meg masse Men det er det å finne en kjole som jeg vil og vil passe for magen
kosemamma<3 Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Bare å google etter brudekjoler på nett, så dukker det opp masse!
Heidi <3 Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Mange brudesalonger syr også.. så kansje du kan få sydd i litt ekstra stoff te magen:) gratulere med bryllup til sommern da.. så koselig!
Elsa88 Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2012 Har sett mye på google, men finner ikke en bra sted. Men kanskje at de vil sy på litt stoff, bare at det ikke vil bli for dyrt. Har nok med å bruke pengene på når man er student og gravid
Nikamo Skrevet 17. februar 2012 #8 Skrevet 17. februar 2012 Sjekk her for masse tips om bryllup med gravid brud: http://www.maternity-wedding-dresses.com/ Særlig tipset om å kjøpe bridesmaid dress som brudekjole! Her er det en nydelig en, som inkludert shipping kommer på under 1400 kroner http://www.tjformal.com/48752/558499/Maternity-Bridesmaids/Bari-Jay-Bridesmaid-Dress-351.html
*Ninnin* Skrevet 17. februar 2012 #9 Skrevet 17. februar 2012 Milano.com eller noe har billige kjoler;)
kaklemor Skrevet 17. februar 2012 #10 Skrevet 17. februar 2012 Jeg skal gifte meg i juni og har ikke noe å ha på meg. Vil være rundt 25 uker på vei når dager er her. Men er det noen som veit om noen som selger brudekjoler for gravide. Trenger en kjole som er i stor størrelse siden jeg er i stor størrelse fra før. Håper noen vet om noen internettsider Gratulerer:-) Jeg ville nok ha vente til en måned før å kjøpe.. For du vet jo ikke hvor stor du blir. Kan titte litt på nett:)
Elsa88 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 17. februar 2012 Har en salong der jeg bor som jeg skal sjå litt på. for kan hende de kan syes til og slikt Men tusen takk for tips, bare komme med mer
Mizfit Skrevet 27. februar 2012 #12 Skrevet 27. februar 2012 Gratulerer med baade bryllup og spire! Min venninne var 24 uker paa vei da hun giftet seg. Hun valgte en helt "vanlig" brudekjole med knytting i ryggen, funka kjempefint! Da kunne hun selv tilpasse kjolen til aa foelge kropps/magefasongen uten at det ble ubehagelig, og den kunne justeres utover kvelden dersom det var behov for det. Agape selger brudekjoler opp til stoerrelse 60 hvis jeg ikke husker helt feil (og alle, eller hvertfall de fleste, har knytting): http://agape-brud.no/kolleksjoner/brud/ Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå