Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Sjekket siden i Sverige, men kunne ikke finne den babybutikken som var på Thon sentret. Noen som vet om den er lagt ned, event flyttet?
spissmus89 Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 den er ikke på sentret der lengre i hvertfall... blei Så skuffa sist jeg var der:/
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Den het Babyproffsen før, og den samme kjeden hadde butikk på Nordbysenteret ved Svinesund. Nå har butikken på Nordby byttet navn til Gränsens Barn og iflg Babyproffsens hjemmesiden er den nermeste Babyproffsenbutikken i Karlstad eller Munkedal (ca 45 minutter fra Svinesund mot Göteborg). Jeg vil anbefale deg Happyland på Svinesund, eller Kattis Babyshop i Strömstad. Hos Kattis har de en kjempegod service, forsåvidt på Happyland også, men på Nordby er den virkelig elendig. Personalet der er så negative og lite hjelsomme at jeg alltid undres over at noen handler der. Skal man lage på en sak bør man virkelig manne seg opp for de er virkelig vansklige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå