Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover deres på den aldreren, og hvor lenge er de våken i strekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da min var på den alderen(nå 6mnd) sov hun fra ca 2200-0500 spiste og sov til 0930. var våken ca 1time så sov hun 3 timer i vogna,våken 1t og sov 2t i senga. sånn gikk no dagan fram til hun var ca 4mnd,da ble det mer rutine på sovingen :)

Skrevet

da min var på den alderen(nå 6mnd) sov hun fra ca 2200-0500 spiste og sov til 0930. var våken ca 1time så sov hun 3 timer i vogna,våken 1t og sov 2t i senga. sånn gikk no dagan fram til hun var ca 4mnd,da ble det mer rutine på sovingen :)

Ammet du eller gav du mme? Sove fra 22-05 må regnes som luksus!

Skrevet

Min er nå 2 mnd og spiser hver tredje time.

For to uker siden tok hun ikke kvelden før rundt midnatt og hadde ikke morgen før ved 9 tiden. Spiste da hver tredje time natteb gjennom... som styrt av en klokke.

Nå har vi klart å styre nattsoving til å starte 21 og slutte i 8 tiden :-)

Skrevet

Ammet du eller gav du mme? Sove fra 22-05 må regnes som luksus!

jeg fullammet til hun var ca 2uker(strevde livet av meg) så gikk jeg over til mme :) eldste hadde samme sovemønster som liten og hun fullammet jeg til hun var 4mnd så her soves det godt uansett gitt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...