Gå til innhold

Action i magen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente du liv i magen første gangen? Er jo litt vanskelig å vite de første gangene/ukene men nå er jeg heelt sikker på at det er liv mange ganger om dagen. :) Magen buler ofte ut på den ene siden når jeg ligger på ryggen. Knøttet har tydelig funnet en favorittside alerede. En deilig følelse å kjenne action fra den lille. Er i uke 17+2. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg kjente liv rundt uke 19, da ble jeg helt sikker iværtfall. Men enda så kjenner jeg ikke alle bevegelsene. Er mest på kvelden når jeg konsentrerer meg, eller sitter med litt stram bukse. Er i uke 21 nå, men så har jo gutta fått utvida inni der fra før også hehe

Skrevet

I går og i dag har jeg VIRKELIG kjent liv, og jeg tror jeg faktisk har kjent spark flere ganger i dag.

å jeg kjenner den lille ligger ofte på en side ;-)

er 17+5 i dag.

Skrevet

begynte å kjenne liv i uke 14-15 :) men nå kjenner jeg hver dag, og flere ganger om dagen (17+1 idag) :) HÆRLIG!!

Skrevet

Jeg var vel helt sikker på at jeg kjente liv i uke 17, og har kjent liv hver dag siden. Er nå i uke 23 og lillegutt er kjempeaktiv :D Det er utrolig hærlig!!

Skrevet

Så morsomt å høre! :) Jeg kjenner mest når jeg ligger rett ut på sofaen om ettermiddagen......er kanskje da man har mest tid til å kjenne etter også. ;) En utrolig hærlig følelse ja! Gleder meg til pappan og barna får kjenne også. :)

Skrevet

Jeg kjente ingenting før uke 19, morkaka ligger foran og tar støyten. Nå er jeg i midten av uke 21 og kjenner liv hver kveld når jeg ligger i sengen :) Tilogmed pappa'n har kjent litt bumping!

Skrevet

jeg kjente i uke 16. er 2 gangs. Mannen min kjente i går! Nå er jeg 17+2. Er så koselig det der ;) kan ligge lenge med hånden på magen og kose meg med hvert lille dult ;)

Skrevet

er 1 gangs, og jeg kjente liv første gang i uke 14 :)

Skrevet

Er 17+3 og har de siste 4 dagene merket at lille baby har strøket borti magen på innsiden, men det er bare litt kiling, så er det helt borte. Det kommer på kvelden hvis jeg sitter i sofaen. Gleder meg til å kjenne mer hver dag <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...