Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Har funnet en kul på livmorhalsen, den er på str med en liten ert og er helt hard. Noen som har vært borti noe lignende ? Tenk om det er kreft? Det har vært mye kreft i min familie. Både moren, faren og søsteren min har hatt/har kreft. Søsteren min har hatt livmorhalskreft og måtte fjerne livmorhalstappen. Herregud,så redd jeg ble nå.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har og det. Sjekk det opp. Men tror det er ufarlig. Jeg har hatt min i 2 år og har ikke sjekket det enda.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Misforstå meg ikke, jeg vet rett og slett ikke, er det vanlig å sjekke livmortappen for kuler? Og hvordan gjør du det?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 For din egen trygghet sjekker du det. Men har født en unge og to kan man få litt muslelknuter, sprekker og bumper her og der. Jeg hadde så stor muskelknute at de trodde på ul jeg hadde to morkaker.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Jeg aner fint lite om kuler på livmortappen, men er du bekymret så kontaker du lege! Rett og slett. Så et spørsmål litt på siden her - er det vanlig å sjekke livmortappen? Hvorfor????? Og hvordan i granskauen skal man få til å komme helt opp til livmortappen? Og bør man sjekke livmortappen uten å være fagkyndig (som jordmor)? Ikke at jeg har noen planer om å sjekke tappen selv, men blir jo nysgjerrig når jeg leser om tappetafsing her på forumet
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 #6 Velkommen til voksenlivet hehe http://pernille.info/livmortapp.htm
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Velkommen til voksenlivet? Jeg er 30 år og trebarnsmor, voksen har jeg vært en stund. Men uten å oppleve gledene av å sjekke livmortappen, dog. #6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #9 Skrevet 7. februar 2012 Da har du åpenbart aldri vært på forumet "bli gravid" Men da er du er skritt nærmere i kunnskapen om din vulva
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. februar 2012 #10 Skrevet 7. februar 2012 Jeg ville latt profesjonelle tatt seg av den sjekkingen, jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #11 Skrevet 7. februar 2012 Da har du åpenbart aldri vært på forumet "bli gravid" Men da er du er skritt nærmere i kunnskapen om din vulva Hehe, nei, der har jeg ikke vært. Jeg er heldig, alle mine tre satt på første forsøk. Vi rakk å bli enige om å sette i gang prøvingen, og vips - der var det gjort. Tenker mannen min kan få ha kunnskapen om vulvaen min for seg selv #6
Sjokoladefantomet Skrevet 7. februar 2012 #12 Skrevet 7. februar 2012 Helt ufarlig og sjekke selv med helt rene hender inne i mellom. Den blir da tross alt stanget støtt og stadig av en penis, eller dildo..(for de som liker det)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #13 Skrevet 7. februar 2012 Jeg sjekker underlivet og brystene mine innimellom for å sjekke at alt er som det skal. Det burde alle kvinner gjøre. Nå ligger tappen min ganske langt nede så er ikke noe problem å kjenne på den. HI
Himmel og hav Skrevet 7. februar 2012 #14 Skrevet 7. februar 2012 På livmorhalsen kan det dukke opp små kuler som kjennes ut akkurat som det du beskriver. Det er kjertler som hovner opp og blir borte igjen av seg selv. Jeg har hatt en sånn selv, og det forsvant etter noen måneder. Men om du er urolig, så går du og får sjekket dette! http://www.lommelegen.no/834475/klump-paa-livmorhalsen
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 7. februar 2012 #15 Skrevet 7. februar 2012 I ditt tilfelle HI, så ville jeg sjekket dette hos lege!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #16 Skrevet 7. februar 2012 Takk for svar jenter. Skal gå til legen men får ikke gjort det før om 3 uker :/ Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå