Athina' Skrevet 14. februar 2012 #101 Skrevet 14. februar 2012 ****IKM UKE 10**** ********** Mandag, 05.03 Amedillo ingunn1504 ********** Tirsdag, 06.03 ********** Onsdag, 07.03 -ønsker3gull -Gutt04+Gutt10+2012? -Julestrømpa, 6PP ********** Torsdag, 08.03 -Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden -Tjohei <3 7pp andre runde med provera -Severine - Minimikro ********** Fredag, 09.03 - LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!) ********** Lørdag, 10.03 Athina 35 pp ********** Søndag, 11.03 ********* Gravid ************************ Inn i en ny P
Fiemamma Skrevet 14. februar 2012 #102 Skrevet 14. februar 2012 Hihihi, søtinger Spennende med denne spåingen Jeg spår at jeg blir gravid denne pp'n og med en gang jeg vil bli gravid igjen etter fødsel, eller jeg får tvillinger nå Hihihi! Min kjære kom hjem med tulipaner, hjerteformet sjokoladekake med to tegnede barn som kysser på kakebilde i midten, og starbucks latte som han serverte på serveringsfat med levende lys på sengen til meg i dag <3 Det tinte opp mitt litt mindre romantiske hjerte
Dossa :) Skrevet 14. februar 2012 #103 Skrevet 14. februar 2012 Nææææ sååååå god og søt mann du har Lillefie Det tenker jeg tinte deg godt snuppa Helt enig med deg, du blir gravid nå og det med tvillinger *juhu*
Fiemamma Skrevet 14. februar 2012 #104 Skrevet 14. februar 2012 Jaaa, han er så nydelig. Kom hjem i arbeidstiden før jeg hadde rukket å stå opp <3 Jeg får gi han en massasje i kveld med den hjerteformede massasjebaren min, det er så romantisk jeg får til å være i dag, hehe Tenner alltid lys på soverommet før vi legger oss da, så ligger vi og tøyser og prater mens det blinker i telysene. Bra at lillesnuppa begynner å bli bedre Dossami
Dossa :) Skrevet 14. februar 2012 #105 Skrevet 14. februar 2012 Fiesnupp, hvordan fikk du til den søte smilefjeset? Ja det deilig at vesla er blitt bedre Det er ingen ting som er verre enn å ha syke barn. Håper det blir lenge til neste sykdoms periode! !
Mesterfruen Skrevet 14. februar 2012 #106 Skrevet 14. februar 2012 hallo jenter... så deilig å se at det er mye av den samme gjengen her som i uke 6. Vi har bestemt oss for å prøve å ta det mye mer rolig denne gangen.. slutte å tenke på prøvingen. jah, at vi tar en liten pause.. jeg tar fortsatt pergoen. tørr ikke slutte å ta den. itilfelle. Men for mange virker sikkert dette litt dumt. men vi skal skaffe oss hund!!!! jeg gleder meg som en liten unge!! skal å hente den på fredag. vi har lenge snakket om å skaffe oss hund. men sambo har ikke vert klar for det. men i helgen sa han, "elskling, jeg har tenkt. skal vi få oss hund?" og jeg JAAAAAAA!!! når? nå? åsså svarte han jah, hvorfor ikke.. wohooo!!!! nå får jeg noe å holde på med når jeg går her hjemme å trakker. Jippi!!!! vi har ikke sakt det til noen enda. og svigermor kommer på besøk i helga så da får hun seg en overaskelse. kanskje dette er det som må til for at vi skal koble ut fra stresse med prøvingen.. kanskje vi får det til da. Gleder meg sånn!!!!
Fiemamma Skrevet 14. februar 2012 #107 Skrevet 14. februar 2012 Tenker du denne smileyen: Dossami? Skriv: : wub : uten mellomrommene ÅÅÅÅ sÅ artig lillemeto :D Hvilken rase? Jeg er selv ekstramamma for en Chihuahua hann. Vi leverte han i gÅr til hun som eier han etter Å ha hatt han i 6 uker. Vi har han mer enn henne, men er litt travel om dagen jeg sÅ har ikke tid til han. Mistet min elskede hund for et År siden i helgen faktisk, Tibetansk Spaniel tispe som ble 16 År og ei uke! Jeg fikk henne nÅr jeg var 11 År og er snart 28, sÅ husker ikke hvordan det var Å ikke ha hund.. Klarer ikke Å leve uten hunder, sÅ grei løsning Å være ekstramamma Voff
Dossa :) Skrevet 14. februar 2012 #108 Skrevet 14. februar 2012 Lillemeto, så spennende med hund Sjøl har vi katt, vi har alltid hatt katt hjemme hos mine foreldre og de gir så mye glede Hva slags rase er det dere skal ha? Lillefiesnupp <3<3<3
Dossa :) Skrevet 14. februar 2012 #109 Skrevet 14. februar 2012 Har dere planer om å skaffe ny valp Lillefiesnupp? Kan tenke meg at det var tungt da du mistet hunden din en ny gjør susen vettu se jeg får det jo til *knis* Den ene katta vi hadde hjemme hos mine foreldre ble 14 år gammel men da måtte ho avlives pga mange runder med kreft. Jeg ble med inn da dyrlegen satte sprøyta som gjorde at hjerte sluttet å slå. Var så utrolig trist, gråt og gråt, men samtidig var jeg glad for at det siste ho så var meg som smilte og klappet henne
Ariel_86 Skrevet 14. februar 2012 #110 Skrevet 14. februar 2012 Å så koselig lillemeto:) hunder er så søte:) skulle gjerne hatt en, men har veldig lite kunnskap og lite tid, så får nok vente noen år:) Sove godt jenter:)
Ønsker3gull Skrevet 15. februar 2012 #111 Skrevet 15. februar 2012 Valper er såå søøøøte:)) elsker hunder. Har selv en irsk setter. Har to katter også, kattemor og kattungen hennes:) Elsker dyr:) Dyr og barn er jo også en uslåelig kombinasjon. Jeg er helt overbevist om at barn både lærer massevis og dessuten får en veldig god venn i å ha et dyr hjemme. Jeg er veldig glad for at vi valgte å ha både hund og katt! :)Kan anbefales på det varmeste når man har barn.. og gjerne fra barna er ganske små er min erfaring.Ivertfall fra rundt 2 år, når den verste utviklingen av allergi er ferdig;)
Mesterfruen Skrevet 15. februar 2012 #112 Skrevet 15. februar 2012 Den hunden vi får er en blanding av 4 forskjellige raser. Border colli, flatcoat, st. bernad og Australskelpie... Skal ha tispe, ettersom jeg ikke ønsker en hann hund. så vi får se på fredag, om vi kommer hjem med en. sender med en link til finn annonsen slik at dere kan se de. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32806423
3smaa Skrevet 15. februar 2012 #113 Skrevet 15. februar 2012 En uke igjen til eggløsningen og har allerede begynt med å sette inn aksjer he he Denne gangen må den sitte
Dossa :) Skrevet 15. februar 2012 #114 Skrevet 15. februar 2012 Lillemeto, ååååå helle dussan så gode og søte de valpene er *smelt* skjønner veldig godt at du vil ha en slik Spennende om dere kommer hjem med en av disse skjønnhetene. Har dere navn klar? Helt enig at dyr og barn er en kjempe god kombinasjon Her er EL ventet i midten av neste uke *juhu* Så nå synes jeg at spiren skal sitte hos oss fantastiske og herlige jenter ;)
Fiemamma Skrevet 15. februar 2012 #115 Skrevet 15. februar 2012 lillemeto: aaawwwiiii, så skjønne Australsk kelpie er en morsom hunderase så tror blandingen er bra Her er vi på dag 3 med aksjer i dag, har lagt inn i går og i forrigårs. Hat tenkt å kjøre på tett denne gang så det "helsikes" egget ikke slipper unna dersom jeg slipper noen da Har ikke helt bestemt meg om jeg skal el-teste. Det blir isåfall på kvelden på cd14 og cd15, og that's it. Ikke sjangs at jeg skal forvirre meg selv slik som forrige runde da jeg hadde positiv test mange dager i syklusen. Hvis vi har sex gjevnlig hele pp'n så er det faktisk ikke mer vi kan gjøre selv. Har el rundt den 21.feb hvis alt er normalt og som det skal være Heia, heia, heia, heia!!! Jobb HARDT nå jenter, denne tråden skal bli en tråd med skjeldent mange positive tester!
Ønsker3gull Skrevet 15. februar 2012 #116 Skrevet 15. februar 2012 Naaaw... DEN var skjønn den Lillemeto!! Jada.. her legger vi inn aksjer.. men 7 dager før EL overlever nok ikke så mange svømmere. Men hvem vet.. kanskje denne gangen finner el på å komme et par dager før.. og DA.. ja, da er det anre boller:D Her ligger jeg syk og rett ut, så ikveld blir det ikke mye aksjelegging. Var nok fordi vi la inn noen igår og rumpa mi ble så kald tenker jeg at jeg ligger rett ut nå.. haha:D Satser sterkt neste uke:)
Dossa :) Skrevet 15. februar 2012 #117 Skrevet 15. februar 2012 Ønsker, haha ja du må ikke ligge med rompa i været *knis* Lillefiesnupp vi har nesten EL likt Jeg har ca 22-23 og da skal gullegget til pers Hvis dere legget inn aksjer annen hver dag eller hver dag så får dere ikke gjort mer, må bare krysse fingra for at din bit og din manns bit smelter sammen ;)
Fiemamma Skrevet 15. februar 2012 #118 Skrevet 15. februar 2012 Jeg leste nettopp en studie hvor det står at et egg kan slippes et par gang i syklusen, og at de vil bruke dette som vidreutvikling for ivf prøvere. Stoler ikke på at egget mitt evt. slipper når jeg tror det slipper, så nå skal ALT prøves. Juicekartongen min er tom og jeg har kjøpt ny! Har vært på visning og kom hjem for en liten stund siden Leiligheten var kjempefin, tror vi får den faktisk Bare å vente og se. Dossasnupp Regner med jeg får positiv el-test på cd14 og 15 denne gang og så det vil si 21-22 feb, men vet jo aldri når egget slipper i de dagene evt. Tør ikke å gamble for mye, er så skiiiitlei ventetiden hver syklus så nå Må det bare gå!! Begynner å bli øm i eggstokk-magen igjen nå. Uff Pergo er hardt for kroppen min. Nå skal vi ikke tenke negativt, men hvis det ikke går denne gang heller, skal du spise pergo neste måned og?
Tjo hei<3 Skrevet 16. februar 2012 #119 Skrevet 16. februar 2012 Hallo snuppene mine her er det mye skravling har lest og lest her er formen crap har vondt over alt og ingen steder så har hatt en tung uke har ikke lagt aksjer siden tanta forsvant:( sovnet kl 12 på dagen i går og våknet kl 0630 i dag ups føler meg litt som tornerose jupp jupp blei litt ego dette men husker ikke alt jeg skulle kommentere så kommer sterkere tilbake Kose på
Dossa :) Skrevet 16. februar 2012 #120 Skrevet 16. februar 2012 Tjo hei, tenker det var godt å sove så lenge tornerose Må ikke bli dårlig nå for det er aksjer som skal legges vettu Fiesnupp, krysser fingra for at dere får den nydelige leiligheten. Er det bare dere som har lagt inn bud? Huff får så vondt at du sliter og har vondt søta. Denne runden med pergo og all juicen su super i deg må gjøre susen Jeg har ikke mer på resepten, må ringe gyn. Så håper jeg får pergo neste runde også Men vi skal bli gravide nå vi snuppa mi <3<3<3<3
Ariel_86 Skrevet 16. februar 2012 #121 Skrevet 16. februar 2012 God morgen:) Uff høres ikke bra ut tjohei:( men hjelper å sove, så får håpe du blir frisk snart:) Vi har vasket nå i to dager, og nå begynner det å se litt normalt ut her hjemme:) så nå gleder jeg meg bare til å dra ut å handle duker, håndkler og annet stæsj til leiligheten:) Ha en fin dag godtfolk:)
Dossa :) Skrevet 16. februar 2012 #122 Skrevet 16. februar 2012 Ariel tenker det var godt å få vasket leiligheten. Og det er enda bedre å skulle gå ut og shoppe ting til hjemmet, håper du finner masse fint Når venter du EL? Drikker du denne usje juicen
Julestrømpa Skrevet 16. februar 2012 #123 Skrevet 16. februar 2012 God formiddag snupper! I går begynte jeg på jucien, syns den er god jeg Gruet meg så enormt siden alle her sier den smaker pyton, men dette går over all forventning Etter mine teorier skal jeg ha EL rundt 21 og 23 februar. Begynner å teste etter EL på søndag tenker jeg. Men kommer nok til å legge aksjer så ofte som vi har mulighet til, hehe. Håper jeg begynte med juicen tidsnok og at spiren vår sitter denne runden. Håper det klaffer for alle, for dere er flotte jenter alle her inne og fortjener dette så enormt mye! Ha en fin dag alle sammen
Mesterfruen Skrevet 16. februar 2012 #124 Skrevet 16. februar 2012 Hallo jenter.. her er det mye El snakk. jeg prøver å ta det rolig denne pp. fra i morgen av har jeg noe helt annet å tenke på. gleder meg.. hunden skal hete Bailey. Eneste vi gruer oss for er hvordan katten kommer til å reagere.. han er meeeget sær. og vi er forberedt på å ikke se katten på en uke to..
Dossa :) Skrevet 16. februar 2012 #125 Skrevet 16. februar 2012 Lillemeto, spennende å høre hvordan katta reagerer på valpen Kanskje det vil gå kjempe bra *håpe på det beste* Det var et søtt navn Flink du som skal tenke på andre ting enn EL *smiler* Jeg begynner å teste på søndag, da er jeg på dag 13 og venter positiv EL test rundt den 21-23 Gubben skal tas så ofte jeg kan Jeg får nok ikke i meg nok av denne juicen *ler* Satser på at dobbel pergo og splvipect gjør susen :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå