Ønsker3gull Skrevet 22. februar 2012 #226 Skrevet 22. februar 2012 For å si det slik.. jeg hadde kanskje gamblet litt på måneder og prøve å få et vår/sommer-barn mer dersom jeg var ti år yngre og frisk
Ønsker3gull Skrevet 22. februar 2012 #228 Skrevet 22. februar 2012 Nei, du sier virkelig noe LilleFie!! Jeg visste faktisk ikke at oddsene mine var SÅ dÅrlige! SÅ.. som mannen sier "vi fÅr bare klemme til til det sitter jenta mi" .. men nÅr jeg leser du sier at du er 28 År, sÅ tenker jeg at det er da virkelig ikke sent Å begynne Å prøve! Dessuten.. jeg er HELT enig i ditt resonnement angÅende det Å velge mellom Å vente eller Å ha en far til barnet som er komplett idiot!! Du er fornuftig du:) Jeg hÅÅÅÅper du slipper ivf!!! Jeg kjenner ei som hadde endometriose, hadde forferdelige smerter hver eneste mÅned, og det tok tid før hun ble gravid.. men hun BLE gravid tilslutt.. uten hjelp heldigvis. Har du snakket med legen om Å fÅ behandling mot det? gÅr det ikke an Å bruke laser for Å "brenne bort" cystene? er da helt sikkert pÅ at jeg leste om det for ikke sÅ lenge siden.. i bladet "Gravid" eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå