Gå til innhold

****IKM UKE 10****

Anbefalte innlegg

Det er som jeg sier lillefie bli sint det hjelper :) bra at du fikk ut litt frustrasjon på NAV i dag :) håper samboeren din blir fort sprek igjen :) kje at du er sååå tørr da :) hmm kan dere ikke bruke eggehvitte hvis det hjelper :)

Dossa jeg holdt jo på å dø når den eltesten tidligere i dag ble posetiv det hadde jeg ikke regnet med :) skal snart gå å ta en til :) hadde nesten sluttet å blø når gubben kom hjem kun litt på papiret så aksjene ble langt på land og ikke i vann :) knis :) han gikk klar av blodet så da blir det mer i morgen :) godt han ikke ble skremt :)

Ja nå venter vi på at din el test skal smile Dossa :) kose på

Fortsetter under...

Tja.. Vi brukte olje i går da, men det gikk ikke likevel, så tror nesten revnen må gro :( Skjønner jo godt at han ikke klarer å gjennomføre når det gjør vondt, det klarer ikke jeg heller når jeg har vondt så.

De positive testene står i kø i ikm uke 8 gruppa nå, dette Må bare være trend!

Jeg har litt vondt i magen så kan hende det er oppstart på eggløsning på gang her. Har igjen 7 el-tester og 1 g-test nå ser jeg. JOBB FOR HARDE LIVET :D :D

Her er egentlig håpet ute for denne pp... Jeg har EL på torsdag, men får ikke møtt kjæresten min før på fredag (akkurat likt som i forrige pp)... Nesten så jeg begynner å gi opp egentlig. Vi får jo aldri prøvd skikkelig før vi faktisk bor sammen.. Prøver å få graviditet til å klaffe med skriving av masteroppgave, men nå er det nesten så jeg lurer på om vi skal utsette alt til jeg er ferdig med studiene... Uff, så slitsomt! Hadde spiren bare sittet den måneden vi faktisk hadde masse sex rundt EL, så hadde alt vært bra nå!

Annonse

Vi har hatt spillekveld med naboene og vi knuste dem i to runder med geni :D :D hihi...alltid gøy å vinne :)

Fiesnupp, weeeeeee så spennende :) hopp på mannen med sårfant også krysser vi fingra for at dere får sexe litt ;)

Åååå ja du Fiesnupp og Tjohei må joine bollen på fb :wub:

Da har jeg jo gulljentene med meg ;)

Nå er det lalletid på meg.

Godt det er vinterferie så vi slipper å stå opp til en vekkerklokke som ringer.

God natt søtnoser <3

Minimikro: blææææh, skjønner frustrasjonen :-/ Vanskelig når dere ikke er ofte nok sammen, men hvem vet.. Egget kan jo slippe i tide og det kan faktisk overleve i rundt to døgn! Jeg aner ikke om jeg har el engang, og hittil har all aksjeleggingen vært waste her og i 9 pp.. Sitter og lurer på hva vi skal gjøre og mtp min situasjon, for jeg blir mest sans student.. Men pga diagnosen må vi raska på, så har ikke noe valg enn å prøve videre og leve i håpet :) stor klem

Haha dere er så gode:) har kost meg med innleggene deres nå:)

Så bra det har blitt aksjelegging på dere tjohei og lillefie:) dere beskriver så bra, så ser for meg tlf samtaler og eksplosjoner på NAV:)

Så kos med spillkveld Dossa:) og særlig når man vinner:) Juhuu:) vi er hektet på et kortspill som heter rummi (tror det skrives slik), og konkurranseinnstingte kommer virkelig frem da:)

Hørtes spennende ut med gruppen på fb, er det mulighet for at jeg å får blitt med?

Klemmer på:)

Jupp jupp bra å få lagt aksjer fint at dere fikk det til lillefie :)

Jeg blir jo ikke klok på kroppen enten så blør jeg masse eller så er det nesten ingen ting nå blør jeg masse igjen... Tok en el test til i kveld rundt kl 19 etter en liten powernap og da ble den negativ det er typ 6 timer etter den 1 jeg tok som ble posetiv... Æsj kommer jo til å bli sprø av dette :( er nok ikke lenge før noen i hvite drakter kommer å henter meg hvis jeg fortsetter og kverne på dette :(

Jupp jeg veit klage klage :) sorry :wub:

Kose på :)

God formiddag snupper.

Skal si det er stille og rolig på jobben nå som det er vinterferie, hehe. Har sittet å skravlet og drukket kaffe siden kl. 0800, hehe.

Krøyp inn på kontoret mitt nå, og sitter her inne :)

Tjohei - Jeg har lest at EL- testene kan være så følsomme at de blir negative kort tid etter HL stigningen, og denne signingen kan svinge så voldsomt at man får negativ test bare noen timer etterpå.

I går hadde jeg negativ el test, men gud så mye el-slim!!! Kom jo svære klaser når jeg tørket meg etter dobesøk! Kanskje grapefruktjucien som gjør dette, hvem vet.... Men syns det er rart jeg har så mye slim og negativ el test. Skal teste igjen i kveld, etter planen skal jeg egentlig ikke ha el før onsdag - torsdag, så mulig jeg bare produserer mye slim denne mnd.

Vi fikk heldigvis lagt litt aksjer i går, og jeg håper han orker noen runder til, han er jo så søt og god, er jo helt på gråten selv han fordi han er syk nå som det virkelig gjelder, hehe.

ønsker alle en fin fin dag, her skinner sola og det er virkelig vårstemning :) Kjenner det bobler inni meg av vårkåthet, hehe.

Annonse

Hallo Jenter!! :)

det er så koselig å komme inn hit å lese alt som blir skrevet.. :D

Jeg ligger nå på sofaen med min nydelige lille valp bailey. :D

i går tok vi turen til gyn. og han sa at neste runde blir det dobbel pergo på meg. pluss spermprøve på gubben. dersom spermprøven er ok, så skal vi bare fortsette.. og viss ikke skal han henvise oss videre til prøverør.

åsså fikk jeg beskjed om å gå ned i vekt.. så han sa til gubben at jeg skulle gå turene med hunden.. :P

siden alle snakker om el. så ligger jeg her å kjenner på murringer.. :)

Hei jenter :)

Sola skinner, fuglene kvitrer og snøen smelter *digg* Føles som våren er på vei *juhu* Jeg er så vår klar og kåt at kommer det mer snø nå så blir jeg super skuffa :P

Jeg sitter faktisk på jobben og jobber.

Jentene er i barnehagen, for det er ski og ake dag :) Gullet er hos svigers til jeg får jobba meg ferdig.

Julestrømpa, stakkars mannen din som er syk, men flink likevel da som klarer å legge inn aksjer ;)

Masse slim sier du....bare kroppen din som gjør seg klar for EL :D Denne gangen sitter spiren :wub:

Lillemeto, nååååå så koselig med en liten valp i huset tenker jeg :) :) Så bra at du får prøve pergo snuppa, nå er det ikke lenge att før du tester positivt :D

Fiesnupp :wub: så koselig å se deg på fb :D

Sort nettingkjole gjorde susen ;) *knis*

Ariel, send med en pm med navnet ditt så skal jeg prøve å få lagt deg til fb gruppa :D

Ha en strålende dag søtnoser :) :) :)

Når blir eggløsningstesten positiv? Er det vanlig å ikke få positiv eggløsningstest 1 dag før eggløsningen?

Noen andre som skal ha eggløsning den 22?

Hos meg får jeg positiv el test dagen før el om ikke 2 dager før .. den skal jo vise de 2 dagene du er mest fruktbar :) :)

Her blir det karbiser under speilegg og rå løk til middag i dag ;) Mmmmmm!! Sommerkropp kom til meg! Er forresten på cd14 i dag så nå er det evt. EL straks. Får vel prøve oss noen runder til med aksjer. Det skader vel ikke :)

Noen som har tatt innvendig ul før her? Hun greide å se og måle endometrier på eggstokkene mine, men vil man oppdage tette eggledere på innvendig ul eller må man inn med kontrastvæske? Jeg tenker at i teorien burde det gå an å se avvik i kontrastene på skjermen på egglederne hvis hun greier å se endo på eggstokkene som ligger enda lenger bak og ut til sidene enn lederne? Men størrelsen er jo såklart betydelig i forskjell på et tynt rør og en diger eggstokk. Blæææh.. Bekymret for om jeg i det heletatt får svømmerne inn i egglederne.. Tanker noen?

Åh så herlig med valp lillemeto :)

Dossa du har jo vinterferie :) ikke jobbe nå :)

Julestrømpa takk trenger alle råd om el her nå :) tok en ny test når jeg kom hjem fra nattevakt og den var også neg... Hmmm kansje det var noe galt med den som ble pos?? Men det er jo slim der?? Argh!! Satser på at du har rett julestrømpa ;)

Mmm digg middag lillefie :) her blir det hjemmelaget hamburger ;) nam nam :) kan ikke hjelpe deg med svar på innvendig ul :) men syns jeg har hørt noe om noe kontrastveske i den settingen der men skal ikke være for skråsikker på det :)

Ops glemte resten men det tar vi igjen :)

Kose på :wub:

Det høres godt ut Fiesnupp :) Her blir det hjemmelaga pizza idag *yummi* :)

Jeg veit ikke om man kan se tette eggledere på UL, trodde man måtte ta slik kontrastvæske for å sjekke det....mmmmm.....men dette er ikke mitt område :)

Jeg tok en EL test idag og den var negativ. Imorra tenker jeg at det kommer frem et smilefjes :) Men skader ikke å sexe litt i forkant av EL :P så mannen skal forføres ikveld ;)

Tjohei, jeg jobba bare noen timer mens jentene stor koste seg på ski dagen i barnehagen :) Har fått gjort ferdig planene for timene for uke 9 og retta noen bøker. Er alltids noe som skal rettes og ordnes opp i :)

Men nå skal jeg ikke jobbe mer, bare nyte ferien :)

Ungene skal sove hos mine foreldre imorra til torsdag :) De ringte idag og spurte så pent om de kunne få komme på vinterferie ;)

Da blir det kosekveld med mannen imorra og vi blir ikke forstyrret :P

Så deilig med barne fri Dossa ;) da blir det aksjelegging på høyt nivå hos dere ;)

Vi har lagt aksjer i dag også ;) tok en el test til i kveld men den var også neg :( så nå lurer jeg på om jeg bare skal la være å teste mer?? Er vel på cd 15 i dag og har jo fått kansje en posetiv test!! Hva ville dere gjort jenter??

Kose på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...