Gå til innhold

****IKM UKE 10****

Anbefalte innlegg

Ligger vel likt som deg så er vel på CD13 eller?? Hrmf hater dette :( ja ja får satse på at det går fort over :) er jo egentlig litt tidlig med el også men period dayri sier jeg skal ha det nå?? Æsj Gud veit får vel bare fortsette og el teste og håpe på det beste :)

God klem til Dossa :wub:

Kose på

Fortsetter under...

Skjønner du blir frustrert Tjohei. Ikke noe gøy når kroppen er helt på avveie og bare lager krøll :( Ja da ligger vi likt i løypa for jeg er på dag 13 idag. Begynner å EL teste imorra men regner ikke med å få positiv EL test før tir/ons/tors :)

Vi går for annen hver dag med aksjelegging ;) så det skal inn en ladning imorra, på onsdag og torsdag :D

Da har vi gjort vår jobb og så er det bare å krysse fingra for at det blir min tur til å juble om to ukers tid *smiler*

AAaaa så driiiiit Tjo hei!?!! Det kan være hormonkrøll. Har du sjekket deg på blodprøver? Det er kanskje litt tidlig å få el nå og, så mest sans kommer ikke spottingen av bristet eggpose heller. :/ Stor klem til deg, fy til kroppen :wub:

Pergo er hormonstimulering beibisjuk3 :) google ;)

Vi har vært i bursdagsselskap i kveld hos mannen til mamma. Kom hjem og skulle lage brødskive med "leverkosdeg" (leverposdei) til vovven, så glemte jeg å lukke døra til overskapet etter jeg tok ut brød. Har sort innredning på kjøkkenet og ser ikke en dritt i halvmørket. Der durer jeg skallen rett i hjørnet på skapdøra med et smell!!! FAEN rett over den ruglete ødelagte kraniedelen som ble sagd ut under operasjonen min veit dere, herreguuuuuuuuuuuud så fly forbanna og sint jeg ble, og gråt digre tårer som klasket ned i gulvet i smerte.. ååååååh er det mulig å være så klebb??? Det gikk over, men nå har jeg vonde trykkende lyn som går igjennom hodet.

Skal på nav og kjefte dem huden full i morgen og spørre hvordan i helvete det er de behandler voksne mennesker, og etterpå i et døvt møte med en veileder på et kurs jeg ikke hadde fått noe info om.

Skal være glad når morgendagen er over denne jenta iallefall! Nå skal vi legge aksjer, selv om det er totalt bortkastet, sann mine ord om 16 dager..

God natt snuppelurer :wub:

Annonse

Hei snupper. Vært litt stille fra meg, men prøver å begrense tiden her inne, føler jeg blir litt stressa av det. Gubben har jo blitt syk og har ikke orket aksjelegging på flere dager, ANGST!! Nå har han å komme seg til legen å få en hestekur som gjør han frisk på null komma svisj. Hatt menssmerter i magen i to dager nå, regner med det har noe med EL å gjøre, men har aldri hatt slike smerter før. Kanskje det er grapefrukt juicen som spiller en rolle her? el- testen i går var negativ, men håper den kommer om noen dager.

Trist med Leiligheten Lillefie, men syns dere er voksne og ansvarsbevisste og det er bra å ta med seg videre. Tjohei - Så rart kroppen din oppfører seg sånn, håper sysklusen din stabiliserer seg slik at spiren kan sitte. Dossa - Alltid gøy å lese innleggene dine, det er det forresten med dere alle. :) Håper virkelig spiren sitter hos oss alle snart, hvertfall dere pergo damer! Velkommen til dere nye, ser listen har utvidet seg litt :)

Endret av Julestrømpa

Huff lillefie må være forsiktig :) æsj kipt når vi ikke får lagt aksjer... Jeg trekker tilbake at jeg spotter for sto opp i dag og fossblør :( masse blod og slim... Sorry detaljer... Men nå tenker jeg at det kansje er proveraen som jobber med å tynne ut de slimhinnene nedi der?? Hmmm kansje kansje....

Huff NAV er ikke noe greit å måtte forholde seg til Lillefie... Blir sint bare tanken jeg!!

Jeg har jo tatt disse hormonprøvene ja men hun gyn dama sa at jeg skulle få vite resultatet i april da jeg har ny time hos henne ;) er jo lenge å vente men da er jeg ferdig på den provera kuren og vi har vært prøvere et år da så blir spennende å høre hva hun sier var jo der i januar men da viste jeg jo ikke at keg ikke har el heller :( så gleder meg til den timen for føler nå at jeg er mer forberedt enn sist gang ;)

Ja ja blei langt dette da :) Ønsker alle en fin mandag ;)

Kose på :wub:

Endret av Tjo hei<3

Julestrømpa, huff det er ikke gøy når mannen er syk og du nærmer deg EL *iiiik* han må se å bli frisk nok til å få inn en dose ;) skjønner godt at du får litt angst *kose på*

Godt å ha deg her att :) man blir savnet hvis man blir for lenge borte ;)

Tjohei, nei og nei huff og huff :( Denne kroppen din er helt tulle rusk *klemme på* :) Håper du snart er i rute att slik at gullegget ditt kan befruktes :D All denne blødningen må være irriterende, men du virker som ei sterk jente med masse på gangsmot :) :) så lar deg ikke dytte ned i kjelleren!

Fiesnupp :wub: gnagsår er ikke noe godt. Håper det gir seg snart søta så dere kan sexe litt igjen ;)

Au og au det hørtes skikkelig vondt ut da du slo hodet ditt *blåse på* Ha en fin dag søtnos <3

Tjohei :) jeg er på dag 14 og forventer et smilefjes ca ons/tors :)

Jeg må være en av de uheldige som ikke merker noe som helst på kroppen min at jeg har EL :( det er skikkelig frustrerende.

Så da er jeg bare nødt til å EL teste slik at jeg ikke går glipp av den :)

Veit du hvor lang tid det kan ta med provera før kroppen din er i rute att? Sender deg en god klem :wub:

Skal ta den i tre sykluser så begynner på nr 2 nå på onsdag ;) håper bare at det holder ;) jeg tror heller aldri at jeg har merket noe til el men nå har jeg jo ikke det heller så ;) men tror det kan være at virkningen av psprøyten som henger igjen :( men det var vi klar over at ting kan ta tid etter 5 år på den ;)

HJELP!! Gikk i dusjen nå og det er jo sååå mye slim sammen med dette blodet tenkte at får ta en el test da og så sterk strek har jeg aldri fått på el test den er like sterk som kontroll streken!! Shit!! Hva gjør jeg nå da?? Frister ikke akkurat med aksjer heller da!! Trenger noen råd her nå jenter!! Tror jeg snart begynner å grine er jo helt håpløst når jeg først får posetiv el test så blør jeg :( nei og nei :(

Dagens super ego innlegg fra meg....

Kosemose overdose :wub:

Annonse

Tjohei - Jeg vet man kan ha ekstra slim og litt blod de dagene man er ekstra frugtbar, kanskje dette rett og slett er noen ekstremt frugtbare dager for deg? Ekkelt eller ikke, legg aksjer i dusjen om nødvendig! Ring gubben hjem fra jobb øyeblikkelig!

Men skjønner du syns dette er helt på trynet, vi skulle hatt en ekspert her som kunne hjulpet oss med alle våre spørsmål.

Lykke til hvertfall, og håper på det beste!

Har tenkt tanken på dusjen jeg oxo :) men det er ikke litt jeg blør heller... Men får høre med han jeg bor med han kommer hjem om en time og kjenner jeg han rett så takker han ikke nei til en runde i dusjen ;) ekstra fruktbar sier du?? Hmmm da får jeg vel dusje en gang til i dag med gubben da ;) ha ha tusen takk for svar ;)

Kose på ;)

Råbra kommentar Ariel ;) hihihi :D

Ååååå det høres ut som du har EL søte Tjohei :D Og at du blør og har masse slim er bare positivt, ekstra fruktbar du nå snuppa ;)

Mannen må stille opp idag, sprute inn en ladning med gode svømmere ;) Knull i dusjen søta :P

Ha ha ja ringte gubben på jobb og fortalte ståa ;) han sa bare ja men er du ekstra fruktbar så er det ekstra morsomt ;) ha ha så da får vi ta en dusj ;) bare ikke alt kommer ut igjen da :( knis :) hu hei hvor det går ;) skulle ønske jeg slapp 7 netter med jobbing nå... Men da får vi legge aksjer når jeg står opp ;) takk for gode råd jenter :wub:

Kose på

Endret av Tjo hei<3

Oj Oj hos meg skjer det mye i dag ;) blødde nesten ingen ting når sambo kom fra jobb bare litt rosa på papiret så nå er aksjer lagt og jeg gleder meg til en ny runde i morgen;) knis ;) jeg kommer sikkert til å ta en el test til i kveld før jeg drar på jobb er jo så morro å titte på strekene:)

Puh er jo utslitt jeg nå så tror jeg skal ta en power nap;) ti hi

Kose på :)

Wææææææ tjo hei!!!!!!!!! WOOP WOOOP!!! Var det ikke det jeg tenkte! :D :D :D

Det er IKKE lurt å legge aksjer i dusjen fordi det kommer vann inn i skjeden når han jokker, og vannet ødelegger sæden. Den blir klumpete som tyggis når den kommer i kontakt med vann. Er klin umulig å få av seg sæd på huden når mannen har kommet i dusjen :) Legg hånduk under baken og la det stå til i guds navn! Han kan jo reise seg og vaske seg etterpå!

Dette er så spennende, har trua og heier på dere :) Her er som sagt løpet kjørt :/ Vi har vært for ivrige og jeg er jo tørr. Han er for stor for meg så han har revnet litt i strengen. Svir jo som pokker når han presser den inn stakkar :(

Har vært på nav og kjeftet i dag og i kompetansemøte. Forbanna imbesil hun saksbehandleren. Gjett hvem som måtte gi seg og ordne opp? Jo, det var hun! Faen heller ass &%¤#"#¤%&!!

Woho woho Tjohei :) så bra at aksjer er lagt *knis*

Jeg tror at EL testen du skal ta seinere idag blir sterk ;) en runde i høyet imorra også søta så er mye gjort fra deres side :D

Fiesnupp, ikke mist håpet for jeg har troa på deg ;)

Jeg sa jo igår at vi ikke skulle sexe igår men ikveld *hehe* men jeg kom til å tenke på det igår kveld at vi får besøk av naboene ikveld, spille brettspill, så da ble det til at vi hoppa på hverandre igår likevel :P

EL testen idag var negativ som forventa.

Men synes det er greit å starte testinga på dag 14.

Snart får jeg et smilefjes som lyser mot meg ;)

Katta vår har hatt besøk av nabo katta i hele dag, ikke sin bror men mora hans :) Han tørr ikke slåss mot sin mor, er bare mot sin bror han spille tøff :P

Dossabeib :wub: grrrrrrr, råskinn, dette må bare gå veien, har ventet lenge nok du nå :) Kan hende at selve svien er over fordi den har hatt tid å gro og.. Så kanskje det er litt håp :) Jeg er vel på dag 14 jeg og nå da? Har ikke testet etter el. Kanskje jeg tester i morgen.

Er tom for juice. Er knusktørr så tror ikke den hjelper særlig.

Har dere gullfiskbolle på fb?

Kan jo hende at juicen hjelper sjøl om du er knusk tørr :P Fiesnupp....hihihi.....Vi har vel enda noen dager før EL kommer så vi har tida til å sexe litt mer ;)

Du veit at gullfiskbollen har en egen hemmelig gruppe på fb ;) du er mer enn hjertlig velkommen søta :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...