Gå til innhold

****IKM UKE 10****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :)

Ariel: så digg, ikke noe er som nyoppusset og vasket hjem :D

Tjo hei: kjipt at formen er rævva, hvis det er noen trøst så er jeg helt ødelagt selv, men av andre årsaker. Bli frisk fort <3

lillemeto: det er oftest lettere å ha hunden i hus først, og så få en katt, enn motsatt, men hvis dere tar det pent så skal det jo gå greit. Katten ser ofte på hele boligen og hagen som territorium, eller bare en etasje i huset f.eks. Det kunne vært en ide å hente et stykke tøy som hunden har ligget på og ta det med hjem slik at katten får snusa på den noen dager før hunden kommer, men nå skal jo dere hente den i morgen (?) så da er jo det lite vits :)

Julestrømpa: jeg har heller ikke problemer med juicen, synes nesten den er god egentlig, og jeg hater bitter smak. Har tømt en Sunniva Premium kartong, og har begynt på ny flaske med rosa grapefruktjuice fra Florida. Får håpe den gjør susen! :D

Wæææ Dossa :wub: bruker du solvipect? Hva kostet den? Juksemaker :P Hihhiihih! Nå må jo bare jeg og få i det da sånn at vi ligger likt i løypa :P

Jeg har en nedtur. Har lite penger og nav gir meg ikke det jeg skal ha av lønn osv. Føler meg verdiløs fordi jeg sitter med oppspiste fingre etter makeup jobben jeg hadde og ikke får noe som helst hjelp. De mener det ikke er yrkesskade nok til å få omskolering, og da greier jeg såvidt å gjøre daglige ting med fingrene mine. Det er skikkelig vanskelig å finne seg jobb i Trondheim også. Sist jeg søkte på en heltid var vi 400 søkere!!! Har vondt i kroppen, er stuptrøtt og kunne ha sovet i flere døgn hvis jeg ville. Orker ikke, makter ikke, gidder ikke noe som helst. Føler meg som en taper fordi jeg er kommet i den situasjonen jeg er i, enda jeg vet det ikke er min feil. Føler meg ikke sikker på den leiligheten heller lenger nå. Er redd det blir for dyrt og vanskelig for oss å bo der pga. min situasjon, og hvordan skal vi få råd til å ha en baby? Er kjempelett å grave seg ned og være selvdesktruktiv når man er i situasjonen jeg er i. Hadde jeg bare hatt minst en 80% stilling så hadde det vært mye bedre!!

Uff, dagens sukk kom der.. Skal jobbe hardt for å få løsnet den floken. Har et møte på mandag så håper og tror det blir bedre etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiesnupp :wub: Huff jeg forstår at du har det tungt og vanskelig. Jeg håper ting ordner seg for deg vennen :) Høres jo bare dumt ut at du ikke har rett på omskolering *hæææ* det burde jo være en selvfølge. Håper du får hjelp av de rette folka som vil ditt beste :)

Ikke bekymre deg over ikke å ha råd til leiligheten eller baby, for jeg veit at det vil ordne seg for deg søta :) du er jo en av de gode så det bare lå ordne seg :wub:

Mener solvipecten koster rett under hundrelappen :)

Jeg jukser litt jeg :P klarer ikke å få i meg juicen *blæ*

Imorra er siste arbeidsdag også er det vinterferie ei heil uke *jabadabadu* ;) Bare ungene og jeg som har fri, skal ikke noe spesielt bare slappe av og kose oss :D

Skrevet

Henger meg på det med datoene på eggløsningen. Har eggløsning mellom den 21 og 22 :)

Har ikke drukket noe juice. Lurer på det med solvipect, når er det man skal egentlig bruke den?

Skrevet

Pokker at det blir skrivefeil :P men skriver på mobilen og da blir det fort noen feil *gliser* ;)

Solvipect skal tas etter mens og frem til EL men ikke etter EL :)

Jeg klarte utrolig nok å holde meg våken slik at jeg fikk sett på criminal minds :P men nå er det lalletid :)

Sove godt søtnoser <3<3<3

Skrevet

Hellu alle sammen:)

Jeg skal teste etter el fra den 21-27:) men vi skal prøve å ha sex annenhverdag denne pp. Juhuu:):) me like:) har drukket opp en kartong allerede, så må kjøpe mer i morgen, også tar jeg bisolvon tabl. Så håper dette skal klaffe, selv om jeg ikke er like opptimistisk denne pp:( men kanskje det er da det kommer til å gå:)?

Uff begynner å føle et lite press, tilogmed mamma har begynt å komme med navneforslag, uten at jeg har sakt så mye at vi prøver. Og mange av vennene våres venter barn, tilogmed et vennepar som ikke prøvde en gang skal plutselig ha barn nå. Er jo kjempe koselig for dem, men føler meg mer og mer mislykket for hver gang jeg hører om flere i vennegjengen som skal bli foreldre:(

Men jeg får bare prøve å se det positive, har hvertfall en flott mann som er den snilleste, morsomste og den mest tålmodige menneske som jeg har møtt:)

Skrevet

Ariel: tell me about it.. Jeg har tenkt i kveld. Jeg ødelegger meg totalt med denne mislykkede prøvingen hver måned, så flytter fokuset til noe helt annet fra i morgen av, nemlig kosthold og trening! Det er to vesentlige ting som får meg lykkelig, og jeg har full kontroll på resultatene det gir, i motsetning til denne harde slitsomme prøvingen uten hell. Jeg kan ikke legge noe på vent mer og kommer til å jobbe hardt for en fin kropp til sommeren. Jeg makter ikke flere nedturer nå så setter punktum ved prøvemaset i hodet mitt.

Vi kommer til å fortsette som før med ubeskyttet sex, men forrige pp var den siste ikm uken jeg førte opp navnet mitt på her inne - for alltid. Dette er min måte å beskytte meg selv fra meg selv på.. Erkjenne, godta og leve videre med LIVET mitt. Sikkert aktuelt å adoptere på et senere tidspunkt dersom magefølelsen stemmer med at dette aldri vil gå. Hun vi kikket på leilighet hos i går sa at hun var dødssliten av de to ungene sine og presiserte det to ganger og tydligere enn at det også er koselig, så da stakk det i magen. Kanskje jeg burde nyte tiden vi har alene istede for å sørge over tr hver mnd. Tror ikke det er så lett og en dans på roser som alle skal ha det til. Så poenget er: nyt livet ditt og ta generelt alt som det kommer, store forventninger til ting er bare en overdose ønsketenkning man ruser seg på, for så å få nedtur når ''rusen'' går ut..

Skrevet

Det der var utrolig bra sakt lillefie:) tusen takk:) er jo sant, man må prøve å leve livet og ikke bare sørge over tr.

På mandag begynner jeg også igjen med trening etter to uker med ferie og oppussing;) så velkommen skal du være summerbody 2012:)

Nå ble humøret mye bedre fiesnupp:)

Når er det du forresten vet noe mer om leiligheten?

Skrevet

Veldig bra skrevet Fiesnupp :D

Du er ei sterk jente og dette skal gå bra til slutt, bare trist at du er ei av dei som må vente for lenge på spiren sin.

Lev livet og flytt fokuset over på andre ting :) Det høres kjempe lurt ut snuppa :)

Du får alle i godt humør Fiesnupp :wub:

Skrevet

Yeeeah :D Kropp er topp :wub: Deilig å føle seg snerten synes jeg, det hjelper på alt det :D Viktig å ikke glemme seg selv snupper, jeg lakkerte neglene, tok sol og smurte meg inn i selvbruning i gårkveld, og dro inn til byen i dag og har sittet på cafe med bestevenninna mi i 3 timer!!! åååååhhh som det hjalp på humøret, jeg føler meg helt på topp igjen nå :D

Vi har ikke hørt mer om leiligheten så den er sikkert utleid til noen andre. Like greit for da er det hun som leier ut som tok den avgjørelsen og ikke vi, for vi er jo litt usikre på om vi hadde greid å bo der når situasjonen min er som den er, uavklart og håpløs. Lettere å ikke bli valgt til å leie enn å bestemme seg for om vi bør leie eller ikke.

Love u ladies :wub:

Skrevet

Sååå koselig fiesnupp:) så bra å høre at du har det bra:) :)

jeg også bruker en del tid på utseende, er veldig heldig som har en søster som driver en hudpleie salong, så jeg blir dullet med ganske ofte og får prøve ut nye ting:)

I kveld har jeg kosekveld med mannen:) veldig digg:) og i morgen er det kosekveld med jentene:) wee<3

Kose dere masse jenter<3

Skrevet

Åååå det høres kjempe koselig ut Fiesnupp :wub: deilig å høre at humøret er på topp igjen :) snart er det EL vettu og da skal du bli gravid :D

Ariel, høres ikke dumt ut å ha en søster som kan dulle med deg ;) Tenker du nyter godt av det ;) kose deg masse med mannen ikveld og med jentene imorra :)

Vi har besøk av bror og dama. Var tante som skulle lese ikveld :) deilig når de er her for da er det tante og onkel for alle penga *ler* :D

Glad i dere søtnoser :wub:

Skrevet

AAww, søtinger :wub: Heldig du er Ariel, jeg betaler 750 kr for 1.5 time ansiktsbehandling. Sist brukte hun 2 timer da, men betalte det samme. Hadde litt vel mye å klemme ut etter å ha jobba for MAC Cosmetics på counter med et tonn makeup i trynfjøla :P Hu klemte en time på meg, men huden ble helt utrolig nydelig noen dager etterpå <3

Har kosekveld med guttene mine i kveld, henta Cookie så vi har gått tur og kasta ball, og spist godteri ;)

Jenter, vi fikk leiligheten, men med tungt hjerte takka vi nei pga. min økonimiske situasjon :( Det er veldig sårt, men turte ikke å ta sjangsen. Er bedre å bo der vi bor og jeg får kommet meg videre med evt. ny jobb eller utdanning og så flytte når de tingene er på plass. Huff, det er noe av det leieste jeg har måttet avgjøre noen gang..

I morgen skal jeg på jentekveld og kjæresten skal på guttekveld :) Vin og mat med jentene mine, mens han skal spille fifa 12 med kompiser :P

Artig at ungene liker tante og onkel Dossami, jeg har aldri hatt noe sånt forhold til andre enn mamma og pappa :) Mest mamma.. :wub:

Skrevet (endret)

MMMMM egenpleie liker vi :wub:

Dossa så kos med besøk :)

Huff lillefie så kjipt at dere ikke kunne takke ja til leiligheten men håper ting løser seg for dere :)

I dag har vi lagt aksjer godt å være i gang igjen selv on eltestene er negative :) sambo så på meg og sa: har VI el nå?? Jeg svarte nei det har vi ikke og tror ikke at jeg får det heller siden alle eltestene er neg... Han sier hvorfor har vi sex da?? Når skal du ha det?? Ifølge min period diary skal jeg ha det i morgen:) han sier da gjør vi det 3 ganger i morgen først kl8 også kl 13 og en gang til klokka 21:) ha ha IVRIG han da :) søtnos :)

Håper alle har en fin fredag :)

Kose på :)

Endret av Tjo hei<3
Skrevet

Tihihih tjohei ;) Ivrig han hører jeg :D Vi parer hver dag denne syklusen :D Så da skal det iallefall ikke stå på innsatsen! Det går ikke AN å ikke treffe nå. Enten er det null egg, tette eggledere eller dårlig sperm sin feil dersom jeg får mensen denne pp'n.

Nå skal vi jobbe H A R D T!!!! Bare å fly på mannfolka og få tak i godsakene deres :D :D :D Snart er det el og da S K A L egga våre skytes med en sædcelle, hvis ikke skrur jeg tiden tilbake helt til det går!

Skrevet

Ha ha ja vi får bare stå på ;) men tenker at det er jo klin umulig egentlig så lenge jeg ikke har el dah :( men har ny time hos hun gynekologen i april så får vel bare vente til da ;) og i mellom tiden så er det bare å sexe på for da har vi ialle fall gjort det vi kan :wub:

Skrevet

Jess! Er ikke sikkert jeg har el jeg heller tross LH stigning da.. Får det jo ikke til med dobbel pergo heller så må være noe muffens. Hadde jo flere dager med merkelige el-tester forrige pp så dette er veldig åpent :)

Skrevet

Haha det kan jeg tenke meg lillefie:) men synes ikke det var så dyrt når hun holdt på så lenge:) men hvis man følger med på groupon kan man være heldig å få gode tilbud:)

Trist å høre om leiligheten, men jeg vet at alt løser seg for deg, du virker som en ståpå jente så dette kommer til å ordne seg fie:)

Dossa: såå koselig:) er stas med familie:) vi har mange tante og onkelbarn, og er alltid super kos å være med dem på hytteturer og etc:)

Tjohei: hahaha*ler* så utrolig søt han er:)

Masse lykke til i morgen:)

Nå er det snart aksjelegging på meg også:) Juhuu

Nattinatt søte:)

Skrevet

Ariel kos deg med aksjene :)

Lillefie krysser fingrene for at vi får el denne perioden :) det må jo være håp :) by the way har du sett noe til melkebilen eller har den kjørt seg bort?? Fant du ut hva det var??

Kose på ;)

Skrevet

Melkebilen kom ca. 8 dpo, så fremdeles en stund til hvis det skjer igjen. Hørte noen får sånn når de går på pergo, så er garantert derfor. Hormontøys :) Mange gravide har sånn og, men haaallo, det er for mye å håpe på i mitt tilfelle vet vi :)

Kosemose :wub:

Skrevet

Jeg ropte til mannen mens jeg lå i badekaret at jeg var kåt og klar :P skal si han var rask til å få av seg klea *knis* ;)

Er bare på dag 12 men skadet jo ikke å ha noen svømmere liggende klare å vente ;)

Skal begynne å teste etter EL imorra, regner med at den blir positiv ca tirs/ons/tors :D Så nå starter aksjelegginga for fullt *smiler*

Jeg har tenkt at spiren skal sitte NÅ :D :D

Tjohei, så søt mannen din er ;) bare å stå på snuppa *smiler*

Ariel, ja det er koselig med stor familie :) Ungene mine forguder min bror og dama :)

Jeg skulle ønske at min lillebror og dama ble gravide før jeg sjøl klarer det. De har prøvd i 3 år uten hell :( men nå er de igang med ivf så håper de i løpet av dette året kan juble over en positiv test :)

Unner min lillebror å bli pappa :wub:

Jentene er over hos nabojentene og gullet sitter oppe sammen med to kamerater og spiller skylanders :) hører at de stoooor koser seg :)

Kose dere masse søtnoser :)

Fiesnupp, kan ikke glemme deg vettu ;) trist at dere måtte si nei til leiligheten :( men jeg veit at det ordner seg for deg søta ;)

Hvordan er det ellers med deg, du drikker juice for harde livet :P

Jeg holder meg til solvipecten ;) og håper den sammen med dobbel pergo gir resultater ;) ;)

Skrevet

Hehehehe, ditt råskinn Dossami :wub:

Jeg la meg før mannen i går og plutselig kom han inn på soverommet med t-skjorta bretta over huet og bak nakken og uten bukse og boxer, meget klar kjeltring og jumpet bak meg i senga.. Rakk ikke engang å trykke meg ut av bim forumet på mobilen før har begynte å gyve løs, hahahaha! Wtf!? :D Vi har lagt aksjer hver dag etter tr untatt en dag.

Skal ta en el-test på cd14 eller 15 og se om det er noe action. Men har soom sagt ikke trua på at jeg har eggløsning tross LH stigning som vises på test, så vi er ferdige med å være så teknisk og ligge å tro at NÅ skjer det. Jeg kommer til å handle inn nok o.b før tr kommer denne gang og, for har like dårlig følelse som før.

Sitter og snoker litt på jobb offshore.. Må igjennom sikkerhetskurs for 16 000 med helikopterevakuering under vann. Liiiiitt redd for det! Men kunne tenkt meg 500000 i lønn, 500 ekstra per overtidstime og 9000 kr per dag man er værfast sånn at man ikke kommer seg hjem!! Tror det blir hard jobbing mot det hvis jeg ikke blir gravid i år. Det blir et veiskille. Hvis jeg ikke skal ha barn så vil jeg iallefall ha penger nok til fin leilighet, shopping og reiser som plaster på såret :)

Skrevet

Ha ha Dossa og Lillefie :) for noen kåtinger :) he he men er jo supert og være prøvere når sex livet er på topp :) letter litt på hele hysteriet ved å ha den ene pp etter den andre :)

Ja ja skriver mer senere :)

Kose på :wub:

Skrevet

Hahahaha du er litt av et råskinn :D Fiesnupp ;) Mannen din var klar som et egg og da er det ikke noe å vente på *knis* bare å høvle over den andre parten da :P

Offshore høres kjempe spennende ut :) Tjener godt har jeg skjønt og det er jo bare et stort pluss :D

Skrevet (endret)

Hmmm kommer til å bli rik du lillefie :) eller egentlig ikke for dette er jo deres måned dere pergo damer så da blir det ikke aktuelt :)

Her stoppet ting seg som vanlig begynte å spotte da jeg våknet i dag og mens murringa er i full gang :( da er det 3 måneden på rad at dette skjer midt i syklusen førjeg får mens som vanlig på ikm dagen?? og ingen tegn til el heller... Noen som har et godt råd eller tips?? Æsj!!

Ja ja vi Skravles :)

Kose på :wub:

Endret av Tjo hei<3
Skrevet

Jeg har ingen gode råd Tjohei.

Men du er midt i syklusen og venter egentlig EL i løpet av neste uke men spotter allerede nå.....hææææ.....hva er det kroppen driver med :( Synes du fortjener en kropp som veit å følge sine regler.

Sender deg en god klem :) :)

Hvilken dag i syklusen er du på nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...