Gå til innhold

****IKM UKE 10****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt snåle ord når jeg skriver med mob.. Trippelkonsonater og dobbel der det ikke skal være det osv :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått tak i juicen idag *juhu*

Takk til deg Ariel som sa at rema 1000 selger den :)

Jeg manner meg opp til å ta et glass. Jeg grøsser bare ved tanken jo :P Men ned skal det :D

Lillefiemor, så godt å høre at du ser lysere på fremtida. Du skal blu mamma, liten trøst, jeg veiy det men jeg har stor tro på at du blir gravid i løpet av dette året søta :D

Jeg har fått resept på salve mot øyekatarren jeg har fått *blææ*

Håper jeg blir kvitt det fort.

Vesla har fortsatt høy feber :( Vi tar en dag om gangen og håper ho snart er frisk att :)

Skrevet

Åååååå herre jesus den juicen er jo ikke noe god. Jeg har fylt opp et lite glass men etter 3 slurker så stoppet jeg *ugg ugg* men ned skal dette faen skapet :P

Kan man blande noe i juicen så den blir mer drikke vennlig?

Skrevet

Ha ha Dossa :) kooose seg :)

Hmm kansje jeg burde prøvd noe sånn?? Tar ikke folat engang så burde vel gå til innkjøp av litt sånt ;)huff blir jo litt oppgitt siden jeg ikke fikk el sist måned og siden det er første gang jeg tester etter det så mistenker jeg at jeg ikke har hatt det og at jeg ikke kommer til å få det og det tar litt motet fra meg kjenner jeg :( Hrmf ja ja nei nei

Kose på

Skrevet

Tjo hei, når pleier du å begynne å teste etter EL? Kan jo være at du har EL tidligere enn du tror :)

Synes absolutt du må prøve juicen, er jo så yummi :P

Skrevet

Fikk du i på rema Dossa? Jeg skal prøve juice og solvipect tenkte jeg. Leste forum med good virkning av solvipect i natt når jeg ikke fikk sove. Det er anbefalt å bruke solvipect fremfor bisolvon pga et innholdstoff kun solvipect har sies det.

Scora forresten skyhøyt på angst ifm en søvntest, samt har diagnosen insomnia i følge testresultat. Hyggelig!

Skrevet

Sist begynte jeg vel på cd 10 ;) men nå skal jeg teste fra i dag så det er vel cd 7! Jupp får vel ut å handle denne berømte juicen da ;) he he

Skrevet

Hiv og hoi:)

I dag har jeg hatt en kjempe koselig dag sammen

med mamman min:) så nå er jeg på vei hjem, og videre på jobb i natt:)

Så bra at dere har fått juicen i hus:) Dossa du kan jo prøve å ta sånn jukse sukker, (husker ikke hva den heter, men er for diabetikere, veldig lite kcal i den) også tror jeg den er lettere å blande enn sukker.

Husker da jeg skulle ned i vekt og prøvde shaker, var en som smakte så dritt, så tok oboy oppi( haha mye vits)...:)

Dossa: så spennende med spåing, har du holdt på lenge el? Har også veldig lyst til å bli spådd en dag hvis du har lyst:)?

Håper dere alle har hatt en bra dag:)

Skrevet

****IKM UKE 10****

Mandag, 05.03

Amedillo

ingunn1504

Tirsdag, 06.03

Onsdag, 07.03

-ønsker3gull

-Gutt04+Gutt10+2012?

-Julestrømpa, 6PP

Torsdag, 08.03

-Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden

-Tjohei <3 7pp andre runde med provera

-Severine

- Minimikro

Fredag, 09.03

- LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!)

Lørdag, 10.03

Søndag, 11.03

Gravid

Inn i en ny P

Skrevet

Julestrømpa og Ariel jeg skal se på dere på jobben imorra :) Lover å huske på dere <3 Skulle gjerne ha gjort det idag men har ei lita frøken som trenger sin mamma og da får jeg ikke konsentrert meg.

Ariel, så koselig dag du har hatt :)

Jeg er nybegynner med det å spå, så ta det med en klype salt søta :)

Lillefiesnupp, jepp fikk tak i juicen på rema 1000 :)

Men den smaker jo skikkelig dritt :P *æsj*

Satser på at de slurkene jeg får i meg vil gjøre susen ;)

Nå er det lalletid på ho gamle mor :P

God natt søtnoser <3<3<3

Glad i dere :D

Skrevet

Hihi, har vært på rema jeg også nå :P Manner meg opp til å smake på den. Tenkt å få i meg et melkeglass 2 ganger hver dag.

*stikker og henter et glass*

ææææSJ!! Smaker tabletter uten hinne som man skyller ned i halsen for sent jo!

Men det SKAL gå!

Glad i deg Dossami, sove godt! :D

Skrevet

Hihi.. Mannen min kom hjem i kveld så her er skroget skrubbet rent for alt som heter tr, høna og beina er polerte :P Starter aksjeleggingen nå vi, tør ikke stole på når jeg tror egget slipper så skal ha sex hvertfall annenhver dag hele denne pp'n.

Syns ikke juicen var så tosken egentlig.. Hadde sett for meg mye verre smak, så jeg styrter et helt glass uten stans. Gubben taklet ikke juicen og hadde hakeslepp da jeg bøtta nedpå:) Siste pergoen ble spistt i kveld så nå er det bare den jækla ventetiden til delmål og mål igjen.

Skrevet

Tuusen takk Dossa:) blir spennende å høre:) trenger du noen opplysninger om meg?

Lillefie og Dossa: vet den juicen ikke smaker best, men ta den før evt måltid:)

Sove godt sweethearts<3 i morgen er det valentinsdagen:)

Skrevet

Haha lillefie,du er så god:) du må kose deg masse, og kjør på:)

Skrevet

God morgen jenter :)

Hahaha.....jeg måtte le av innlegget ditt Lillefiesnupp :D

Du er bare så rå og god *smelt*

Nå skjønner jeg at du er super klar til å ta mannen ;) *knis*

Jeg sliter med denne juicen, men må prøvve å få i meg noen slurker ihvert fall *ler* :) :) Kjør på søta for gullegget ditt venter på noe godt ;)

Ariel, jeg trenger når du er født :) Så skal jeg se på deg :)

Vesla hadde ikke så høy feber da ho våknet idag *juhu* Da er ho på bedringens vei :D Går bare å venter på at de andre ungene skal bli smitta *ler*

Neste uke er det vinterferie og da blir vel jeg dårlig :P

Skrevet
Dossa: Har du mulighet for å se på meg ang når en graviditet skjer? Har desverre ikke mulighet til å se tilbake, kan ingenting om sånt. Men ville vært så gøy å høre :) Jeg er født: 04.11.82 Han: 19.05.80 På forhånd takk :)

Hei søta :)

Du vil bli gravid dette året her :)

Skal ikke trenge å vente for lenge, for innen Mai så sitter spiren :) Fikk sterkt opp April med en gutt :)

Skrevet

God morgen folkens:)

Dossa: spis c vitaminer, men er jo typisk å bli syk når man endelig har fri:(

jeg er født 01.08.86

Skrevet

[quote name=Dossa :)' timestamp='1329204684' post='144000235]

Dossa: Har du mulighet for å se på meg ang når en graviditet skjer? Har desverre ikke mulighet til å se tilbake, kan ingenting om sånt. Men ville vært så gøy å høre :) Jeg er født: 04.11.82 Han: 19.05.80 På forhånd takk :)

Hei søta :)

Du vil bli gravid dette året her :)

Skal ikke trenge å vente for lenge, for innen Mai så sitter spiren :) Fikk sterkt opp April med en gutt :)

Gurimalla så spennende! Jeg har nemlig blitt spådd en gang tidligere, hun fikk mars/ april med gutt, og så ble jeg spådd på spåsidene her og hun fikk mars :)

Jeg tar det jo så klart med en klype salt, men syns sånt er så utrolig gøy :)

:) :)

Ha en fin dag alle sammen :)

Skrevet
God morgen folkens:) Dossa: spis c vitaminer, men er jo typisk å bli syk når man endelig har fri:( jeg er født 01.08.86

Hei Søta :)

Jeg får at du vil bli gravid i løpet av dette året, men at spiren lar vente på seg.

Høsten kom sterkt opp, og innen Oktober så sitter spiren :)

Aug-sept-okt :)

Håper selvfølgelig at du blir gravid lenge før dette :D

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid til å sjekke meg:) det er jo bedre sent enn aldri:) aldri blitt spådd før, så dette var artig:) så du om det var gutt eller jente? Tihii:)

Forresten er det noen som har fått noe fint av sin kjære eller gitt noe i dag?

Skrevet
Tusen takk for at du tok deg tid til å sjekke meg:) det er jo bedre sent enn aldri:) aldri blitt spådd før, så dette var artig:) så du om det var gutt eller jente? Tihii:) Forresten er det noen som har fått noe fint av sin kjære eller gitt noe i dag?

Søta :)

Den første blir ei jente :)

Ser at du allerede i løpet av 2013 blir gravid med en gutt, og jeg ser ei jente til :)

Skrevet

[quote name=Dossa :)' timestamp='1329218441' post='144000860]

Tusen takk for at du tok deg tid til å sjekke meg:) det er jo bedre sent enn aldri:) aldri blitt spådd før, så dette var artig:) så du om det var gutt eller jente? Tihii:) Forresten er det noen som har fått noe fint av sin kjære eller gitt noe i dag?
Søta :) Den første blir ei jente :) Ser at du allerede i løpet av 2013 blir gravid med en gutt, og jeg ser ei jente til :)

Den siste jenta blir du gravid med i løpet av 2015 :)

Skrevet

Glemte å takke jeg!!!

Tusen takk for at du tar deg tid, Dossa :)

I dag fikk gubben tak i den berømte juicen, på Rema i Lillestrøm, så nå skal jeg også drikke juice :)

Er det tre glass om dagen fram til el?

Skrevet

Ooooi shit:) haha stemmer dette må vi skaffe et stort hus på landet:) så kult Dossa, tusen takk:)

Ble i veldig godt humør nå, holder på å vaske bort oppussingstøv og jeg ser ikke lys i tunellen, så dette hjalp meg:)

Så bra julestrømpa, da er det bare å drikke på og hoppe på mannen:) ja tror tre glass holder per dag:)

Å ble så glad nå Dossa:) Juhuu:)

Skrevet

Bare hyggelig Julestrømpa :) ja no er det bare å drikke på *usj* Jeg har store problemer med å få i meg så mye som tre små glass *ler* de slurkene jeg får i meg får være nok :)

Ariel, så søt du er :) Koselig å gjøre deg glad :)

3 tette høres jo bra ut snuppa, gøy :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...