Ziiona Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Har termin på fredag den 10.feb, og begynner å belage meg på å gå overtid:( Hadde virkelig håpet at jeg slapp det siden jeg er så lei nå, og vil ha kroppen min tilbake, menmen... Går hele tiden med følelsen av at "nå skjer det noe", men neeeida! Går med mensmurringer mer eller mindre hele dagen, kynnere som kommer og går, stikkinger nedentil, og i går kom den mye omtalte slimproppen (om ikke hele, så i allefall deler av den). Kan det ikke bare ta seg opp så jeg slipper å gå på tå å vente hele dagen:/ Liker heller ikke tanken på at desto lenger jeg går nå, jo større blir hun inni magen. Jeg vil ha henne ut NÅ!!!! *sukk* Dagens lille klage fra meg. Håper dere andre er litt mer tålmodig enn hva jeg er
Underveis --> Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Har det på samme måte ;-) Mye murringer, stikninger, kynnere. Magen har sunket og jeg kjenner hodet mellom beina ;-) Hodet er ikke festet da. Er vel for "rom i hakket" til det *he he he* Har også termin på fredag, men er ganske tålmodig fremdeles faktisk. Ingen slimpropp her da. Så ikke noe til den forrige gang heller ;-) Nei, fødsel kan komme når som helst, eller aldri. Føler jeg bare eksisterer i en "snart fødsel" boble som aldri sprekker :-P Har blitt helt tiltaksløs av dette også. Gidder ikke å gjøre en dritt :-S
JuneRR Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Har termin på fredag, jeg også! Er så leeeeeeeeeeeei!!!!! Skjønner frustrasjonen din, da jeg er akkurat like frustrert som du er. Har murringer, stikkninger, masse kynnere og følelsen av at noe skjer snart, men neeeeeeida! Ingenting skjer! Dagens håp er at de er fullmåne idag Prøvde til og med å danse igår, noe som var foreslått her inne. Men har foreløping ikke gitt resultater Gikk 9 dager over sist, og føler jeg er nda mer utolmodig denne gangen. Så der var dagens lille klage fra meg også!
Ziiona Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2012 Har begynt å håpe på at det ligger noe i fullmånemyten. Har begynt å spise masse kanel på havregrøt, prøver å bevege meg noe, knasker lakris osv, men det er vel som de sier at babyen kommer når den er klar. Samboer mener jeg skal legge en varm klut over brystene, men stiller meg noe skeptisk siden har hørt at sånt kan føre til maserier:/ Lykke til med siste innspurten til dere begge. Gøy å se hva som skjer siden vi alle har termin på samme dag:)
magegullet Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Det er godt det er fler av oss jenter Er hele tiden på jakt etter "symptomer" på at fødselen skal begynne. Man kan jo bli gal av mindre.. Har termin på lørdag (11) Tenker litt på den fullmånen selv må jeg innrømme Kan godt være litt overtroisk nå asså.. Lykke til alle sammen, håper de små finner veien ut til oss snart. Hvor skal dere andre føde??
magegullet Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Er det nr 2 eller? Er førstegangsfødene og syns egentlig dette er i overkant spennende og frustrerende..jeg aaaner jo ikke hva jeg går til eller hva jeg skal kjenne etter :-S Også er det vel kanskje litt sent og snu
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #11 Skrevet 7. februar 2012 Hei! "godt" å se at jeg ikke er alene i frustrasjonen min her. Jeg er ti dager over termin og holder på å miste alle hemninger og bare reise til føden for å legge meg inn og skrike at nå får de se til å dra den ungen ut av meg. Det er jo bare aldeles utrolig vanskelig å ikke miste det helt. Nå ser det jo ut til at det kan bli igangsetting på meg siden det ikke kommer i gang, og da har jeg jo mye moro å se frem til....'skjelve...' Men tegnene på fødsel er her ja, maserier, menssmerter og nedpress har herjet i et par uker...gææææææ! Lykke til til dere alle. Måtte dere få månestrålene til å få fart i sakene! Ønsker oss alle en smertefull fødselsnatt;-)
Underveis --> Skrevet 7. februar 2012 #12 Skrevet 7. februar 2012 Her blir det A-hus :-) Tipper forøvrig på fødsel i neste uke på meg :-P Kan virkelig ikke tenke meg at jeg føder før fredag. Håper også at jeg slipper å føde i helga. Føler liksom at "alle" følger ekstra godt med da. Vil føde uten at noen vet det (annet enn de som nødvendigvis må passe Storebror om han ikke er i bhg). Modningsakupunktur igjen i morgen!
JuneRR Skrevet 7. februar 2012 #13 Skrevet 7. februar 2012 Er det nr 2 eller? Er førstegangsfødene og syns egentlig dette er i overkant spennende og frustrerende..jeg aaaner jo ikke hva jeg går til eller hva jeg skal kjenne etter :-S Også er det vel kanskje litt sent og snu Mitt andre barn! Jeg husker at jeg lurte veldig på om hvordan jeg skulle vite at det virkelig var rier som startet med førstemann. La oss si det sånn, at rier, det kjenner man!! For meg var det hvertfall sant som de sier: du VET når det er rier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå