Gå til innhold

test, temp eller EL-slim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere erfarne prøvere har noen idé om hva som er riktig.

Jeg har tempet og testet i noen måneder. Jeg har funnet ut at jeg har positiv test to dager, og tempen øker (tror jeg) to dager etter siste positive test.

Positiv test pleier jeg å ha på dag 15 og 16 i syklusen. Grunnen til at jeg sier at jeg tror tempen øker, er at jeg synes tempen varierer mye, men at det ser ut som det er stigende kurve dersom toppene og bunnene fjernes.

Denne gangen fikk jeg positiv test på dag 14 og 15. Og hadde mye slim begge dagene. I dag er det dag 17, og tempen har gått ned siden i går? I går var den på 36.42, og i dag var den plutselig helt nede på 35.97? Det er veldig lavt, og så lavt pleier den ikke å gå.

Betyr dette at det er i dag eggløsningen er? Vanligvis har jeg vært temmelig sikker på at den har kommet dagen etter siste positive test. Og har opplevd at tempen har gått opp samme dag eller dagen etter.

Har jeg misset eggløsning denne måneden? Eller betyr dette at jeg har den i dag? i så fall er det kanskje innenfor den 24-48 timer etter positiv test. Men er det sånn at denne stigningen varierer så veldig fra en syklus til neste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...