trollunger Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 I morges lyst det to vakre streker mot meg - er så utrolig glad. Nå må jeg bare håpe at det går bra denne gangen. Gyn sa sist at slimhinnene mest sannsynelig ikke var sterke nok (derfor SA i uke 5) - så jeg har bestilt meg babyklister fra Danmark. Det er 2 uker siden jeg bestilte, men har ikke fått det i posten enda. Purret og fikk beskjed om at det kunne bli stoppet i tollen, men dette er jo lovlig, så da håper jeg at jeg snart får den. Håper spiren snart sitte hos alle dere andre i Bli gravid-forum. Dere er en fantastisk gjeng som støtter og trøster.
Bergen87 Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Gratulerer så mye med positiv test! Håper babyklisteret kommer fort og hjelper
Dossa :) Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Gratulerer så masse med spiren i magen :) Dette er stort veit jeg, kos deg masse
santhe Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Testet positivt med clearblue digital i dag, så nå har det begynt å gå opp for meg
Fiemamma Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Hurraaaa for dere jenter!! *klappeklappe* :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå