Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hjeeelp, min aller første ultralyd idag, er 9 uker akkurat. aldri vært gravid før, og er så bekymra for at det ikke er noe der, klarer liksom ikke se for meg noe. men det er vel kanskje naturlig:-p noen som har vært i uke 9 ? hva ser man? er det ofte det skjer at det ikke er noe der?? MA? får jo helt angst av alt man leser, nesten ikke sovet inatt, vil bare få dette overstått nå:-p jeg er 22 og samboeren er 21, ingen av oss røyker, friske begge to, så vi skulle vel ha oddsen på vår side...men klarer ikke noe annet enn å grue meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907504-ul-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pust inn =) Jeg er selv 2.gangs, men tro meg.. tror det er helt naturlig å være bekymret, så lenge det ikke tar overhånd. De fleste svaengerskap ender med en frisk baby, selv om man nesten ikke skal tro det, for det står veldig mye på nett. Jeg sugde til meg alt som stod på nett i første savngerskap, i hele tatt rart at gutten min på 3 år i det hele tatt overlevde, etter alt det jeg hadde lest. Hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg var selv på tidlig ul denne gangen, og seff grudde jeg meg- helt naturlig, men ikke tatt overhånd som forrige gang. Jeg har fått streng beskjed om å ikke lese meg opp på nett av legen, slik som jeg gjorde forrige gang. Og jeg merker ved å ikke gjøre det, senker jeg skuldrene betraktlig. Tror det var verre for fosteret at jeg var konstant nervøs og bekymra, enn.. ja..

Jeg måtte bare få det ut=)

Du sier det selv, du har oddsene på din side, så dette går nok helt fint =)

lykke til =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907504-ul-i-dag/#findComment-143983441
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...