Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på spray 5. feb. Skal inn til blodprøve 1. mars og skal også begynne på sprøyter den dagen.. Skal til riksen 7 mars til både blodprøve og UL ..

Leser flere steder at mange skal til UL før sprøytestart for å se om de skal avvente med sprøytene litt..

Arg - jeg blir helt smårar :-/

Skjønner mange har forskjellig opplegg, men det med UL før sprøytestart skulle jeg tro var likt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kansje du ikke trenger ul??? kansje de tar ul 7 mars??

Skrevet

Jeg var ikke til kontroll før sprøytestart, men leser om flere som har vært det. Lurer også på hvorfor det er forskjell...

Skrevet

Jag var inte heller på ul innan spröytestart.

Skrevet

Jeg var til UL før sprøytestart. Da sjekket de at nesespray hadde gjort jobben og at slimhinnen var tynn nok. Skulle være helt tynn etter blødningen jeg fikk etter jeg begynte på nesespray. Så tittet de på eggstokkene, og bestemte dose med hormoner i sprøytene.

Skrevet

Det stod det i innkallelsen til UL at medisinene ikke måtte hentes ut før jeg hadde vært på ultralyd. Jeg var til UL før sprøytestart for å sjekke om dosene til sprøytene var riktige. Heldigvis var alt slik det skulle være og fikk begynne med sprøytene 2.februar :)

Dette er ihvertfall i Tromsø, vet ikke hvordan det er andre plasser.

Skrevet

Jeg tok UL før jeg begynte på noe som helst.

Så begynte jeg på sprøyter og tok blodprøve samme dag som jeg begynte på sprøyte. Skal på UL på torsdag etter å ha gått på sprøyte 7 dager. (siste sprøyta tar jeg i morgen)

Jeg er veldig ivrig på dette kjenner jeg og svært så optimistisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...