HokusPokus1 Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Jeg begynte på spray 5. feb. Skal inn til blodprøve 1. mars og skal også begynne på sprøyter den dagen.. Skal til riksen 7 mars til både blodprøve og UL .. Leser flere steder at mange skal til UL før sprøytestart for å se om de skal avvente med sprøytene litt.. Arg - jeg blir helt smårar :-/ Skjønner mange har forskjellig opplegg, men det med UL før sprøytestart skulle jeg tro var likt
snuppo Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 kansje du ikke trenger ul??? kansje de tar ul 7 mars??
fisken2015 Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Jeg var ikke til kontroll før sprøytestart, men leser om flere som har vært det. Lurer også på hvorfor det er forskjell...
Kosmos77 Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Jag var inte heller på ul innan spröytestart.
AinaAina Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Jeg var til UL før sprøytestart. Da sjekket de at nesespray hadde gjort jobben og at slimhinnen var tynn nok. Skulle være helt tynn etter blødningen jeg fikk etter jeg begynte på nesespray. Så tittet de på eggstokkene, og bestemte dose med hormoner i sprøytene.
Hubro :) Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Det stod det i innkallelsen til UL at medisinene ikke måtte hentes ut før jeg hadde vært på ultralyd. Jeg var til UL før sprøytestart for å sjekke om dosene til sprøytene var riktige. Heldigvis var alt slik det skulle være og fikk begynne med sprøytene 2.februar Dette er ihvertfall i Tromsø, vet ikke hvordan det er andre plasser.
SiMaMi Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Jeg tok UL før jeg begynte på noe som helst. Så begynte jeg på sprøyter og tok blodprøve samme dag som jeg begynte på sprøyte. Skal på UL på torsdag etter å ha gått på sprøyte 7 dager. (siste sprøyta tar jeg i morgen) Jeg er veldig ivrig på dette kjenner jeg og svært så optimistisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå