Gå til innhold

Var det ikke mer aktivitet her i forumet før?

Anbefalte innlegg

.............og med før mener jeg før siden ble "ny". Synes det alltid var mye nytt å lese i forum før, mens nå er det liksom så stille. Synes også det var mer personlig før i tiden og mer variasjon i emner. Ingen logisk grunn til at det skulle forandre seg egentlig, men har tenkt litt på dette i det siste når jeg er innom....

Fortsetter under...

Det var mer aktivitet før siden ble ny ja, folk blir litt lamslått når ting blir nytt, og det hjelper jo ikke på at det følger litt barnesykdommer med hele skjiftet, at det er ting så går gale og alt ikke er som det var før.

Folk er skeptiske til forandring.

Mange har nok migrert til andre babyforum, men dette skjedde også før det ble lagt om.

Jeg opplevde mer aktivitet her inne da jeg var gravid for 4 år siden, enn det har vært hele høsten, så det er ikke bare nå, men det har selvfølgelig hatt sin bit å si også.

MEN, det har tatt seg litt opp igjen, og det blir nok mye bedre på sikt :)

Skal innrømme at jeg var en av dem som migrerte vekk ei stund. Skjønte ingenting når siden ble lagt om (er teknisk tilbakestående). Men skjønte litt og litt mer ;) hehe. Synes faktisk aktiviteten her er bedre enn på babyverden, selv om det er som du sier Lille Tordivel, at det ikke er så mye personlig som diskuteres her. Håper det tar seg opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...